niebieska trawa?

31. Data: 2007-12-18 11:27:08

Temat: Re: niebieska trawa?
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Dec 2007, Krzysztof Wilk wrote:

> Jak trafi "siewkowy rok", to będą.
> Dawców nasion mam kilku, m.in.
> http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/wiosna07/w18.jpg

Przyznaje, ze ladne.

Pozdrawiam,

D.P.

32. Data: 2007-12-18 12:33:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2007-12-18 13:13:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2007-12-18 13:37:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie. Ale amurski też prowadzą. Też w przyzwoitej cenie - Mirek ma
przestarzałe informacje.

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2007-12-18 13:41:28

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> http://www.allegro.pl/item280247370__rozowa_trawa_wi
eloletnia_.html

Ciekawie jest porównać oryginał zdjęcia
http://www.outsidepride.com/store/catalog/Pampas-Pin
k-p-17036.html
z podkolorowanym na stronie w Allegro.
Można także porównać informacje: zones 7-10, czyli w Polsce nie powinna
wytrzymać zimy oraz "ZIMUJE W GRUNCIE". A także ceny: 6 dolarów za
1000 nasion oraz 4 złote za (chyba) 100 nasion.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2007-12-18 13:46:41

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Dec 2007, Basia Kulesz wrote:

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Ale amurski też prowadzą. Też w przyzwoitej cenie - Mirek ma
> przestarzałe informacje.
>
> Pozdrawiam, Basia.

No tak, ale ta znana szkolka wciaz nie jest mi znana.

Pozdr.

D.P.

37. Data: 2007-12-18 14:10:19

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2007-12-18 14:46:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Pine.LNX.4.64.0712181446000.9594@dimed.uhc.com.
pl
Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> napisał(a):

> No tak, ale ta znana szkolka wciaz nie jest mi znana.

Hejka. Boś gapa. ;-) www.szkolkislaski.com.pl
Pozdrawiam wesoło Ja...cki

39. Data: 2007-12-18 15:46:29

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:

> ----- Original Message ----- From: "Michal Misiurewicz"
> <m...@i...rr.com>

Trzy ostanie zimy były bardzo łagodne, nie zanotowałam praktycznie
żadnych strat, pomimo tych spadków pod -30, mrozy były krótkotrwałe,
leżał snieg. Poczekamy na taką zimę jaka była kilka lat temu
(wymarzła/wyschła? mi wtedy część rojników) wtedy porozmawiamy sobie na
temat odporności na mróz tej trawy.

Chyba trochę za krotko siedzisz w roślinkach, żeby dyskutować na temat
ich odporności lub braku ww., ale mam nadzieję, że po kilku latach
nauczysz się pokory i ostrożniej będziesz podchodził do tego.

Jak to powiedział pewien góral w 'Wojnie Domowej': "Jak się nie
przerócis, to się nie naucys". Porozmawiamy za kilka lat, bo teraz nie
ma to sensu ciągnąć tego tematu.

Pozdrawiam
Kaśka

40. Data: 2007-12-18 15:51:03