niebieska trawa?

51. Data: 2007-12-18 17:11:56

Temat: Re: niebieska trawa?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:00fd01c84197$7e5f2190$0100a8c0@TATAG...

> bylo juz pare sesji zdjeciowych na Ponderozie
> (min do wydanego w ubr albumu T.Kubali i B.Grabowskiej
> Trawy , turzyce , sity , kosmatki) i widzialem te aparaty na statywach z
> taaaaakimiiiiii
> ( pokazalem okolo metra) teleobiektywami
> :)

Taaa, a ja widziałam efekty tych zdjęć. Nawet się zastanawiałam, czemu nie
zatrudnili profesjonalnych fotografów.

Pozdrawiam, Basia.

52. Data: 2007-12-18 17:16:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Kupowana
> :)
> a jestes pewna, ze to napewno bylo Pennisetum alopecurides
> a nie jakies jednoroczne botanicznie np Pennisetum glaucum
> czy dosc malo odporne na mroz Pennisetum setaceum ?
> :)

Naprawdę sądzisz, że damy się nabrać na kupno "dość mało odpornego" na mróz
= kompletnie niemrozoodpornego P.setaceum? Osobiście nie lubię wyrzucać
pieniędzy w błoto, a na reklamy czy to allegrowskie czy inne mnie nie
nabiorą.

I przy okazji dodam kawałek o Imperacie. U mnie w ogrodzie rosła na szalenie
suchym miejscu - prawie że na skraju starych świerków. Szmaragdowość
rewelacyjna. Aplikacja potasu efektów nie dała :P Z chwilą gdu oddałam ją
komuś z _wilgotnym_ ogrodem i z bardzo dużą zawartością azotu w glebie
(wyniki działania tegoż azotu widziałam), sczerwieniała w ciągu paru dni.

Pozdrawiam, Basia.

53. Data: 2007-12-18 17:46:03

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
> Mój matemtayk, świetny zresztą pedagog, zwykł mawiać że z rozwiązywaniem
> zadań/prolemów jest jak z mieleniem pieprzu. Można ziarna wsypać do młynka
> a można w szmatkę i między dwa kamienie jak ktoś bardzo chce się namęczyć.
> Podobnie z ogrodnictwem - dzielenie i sadzenie teraz roślin przypomina
> właśnie to tłuczenie pieprzu kamieniami:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Pan matematyk najwyrazniej nie wiedzial o tym, ze pieprz kruszony ma
duzo intensywniejszy smak, niz pieprz mielony :)

MB

54. Data: 2007-12-18 18:01:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:00df01c84192$add99e50$0100a8c0@TATAG Tadeusz Smal
<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> nie suchszym bo rosnie ona w naturze na obszarze
> gdzie spada rocznie slup wody rzedu 9-10 m
> :)

Hejka. Skoro wszystko znasz z osobistego doświadczenia to chyba spadając
ten 10-metrowy słup zawadził o Twoją czapkę. :-)
Pozdrawiam opadowo Ja...cki

55. Data: 2007-12-18 18:26:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

= kompletnie niemrozoodpornego P.setaceum? Osobiście nie lubię wyrzucać
pieniędzy w błoto, a na reklamy czy to allegrowskie czy inne mnie nie
moje doswiadczenia z Pennisetum setaceum Rubrum to tylko ubiegloroczna zima
ktorej prawie nie bylo ale mam znajomego
ktory w sualskim uprawia ja w gruncie od paru sezonow
:)
nie mam interesu narazie w jej propagowaniu
na mateczniku mam tylko kilkanascie sadzonek
:)
> [...]
>komuś z _wilgotnym_ ogrodem i z bardzo dużą zawartością azotu w glebie
>(wyniki działania tegoż azotu widziałam), sczerwieniała w ciągu paru dni.
a jak ze swiatlem miala u Ciebie Imperatka ona tym skraju swierkow?
:)
u mnie Imperaty rosna w kilku miejscach
na calkiem roznych podlozach od piachu poprzez torf do gliny
:)
daje to mozliwosc porownan
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

56. Data: 2007-12-18 18:29:20

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Pan matematyk najwyrazniej nie wiedzial o tym, ze pieprz kruszony ma duzo
>intensywniejszy smak, niz pieprz mielony :)
>MB
:)
a moze "przekasnie ' wiedzial
:)
dla mnie Twoja uwaga jest posumowaniem tej dyskusji
:))))))

57. Data: 2007-12-18 18:39:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

58. Data: 2007-12-18 19:29:50

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

Zajrzyj na kuchnię.

59. Data: 2007-12-18 20:24:58

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Dec 2007 18:00:46 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> :)
> moze to tez kwestia,
> ze masz bardziej wypasiony aparat
> ?

Powtórzę za autorytetami w tej dziedzinie - to nie aprat robi zdjęcia a
człowiek:)
Chociaż technika przy fotografowaniu inowoczesny sprzęt bywają pomocne, to
jednak posiadanie nawet b.dobrego aparatu nie zwalnia z myślenia. Ja wciąż
jestem na etapie kiedy aparat bardziej mi przeszkadza niż pomaga.

> [...]
> taaaaakimiiiiii
> ( pokazalem okolo metra) teleobiektywami

Akurat mam tę książeczkę w domu i może jako atlas dla kogoś początkującego
jest ok, ale do rozpoznawania gatunków czy odmian nijak się nie nadaje.
Podobne odczucia mam przy "Paprociach". Na więcej z tej serii nie dałam się
skusić. Nie wiem czy to kwestia kiepskich zdjęć czy druku, ale nijak te nie
tanie w końcu książeczki mają się do zagranicznych publikacji.
Znacznie lepsze zdjęcia i to za darmo można znaleźć w sieci.

Pozdrawiam,
Marta

60. Data: 2007-12-18 20:25:15

Temat: Podsumowanie
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal pisze:

> :)
> a moze "przekasnie ' wiedzial
> :)
> dla mnie Twoja uwaga jest posumowaniem tej dyskusji
> :))))))

Zatem podsumowując dyskusję i przekładając na język ogrodowy, rośliny
kupowane i sadzone w grudniu rosną lepiej.

Pozdrawiam
Kaśka

JALOWIEC
Tajemniczy ogród
Sokoczogonki -jak usunąć z kwiatów doniczkowych
W Anglii
daaawno mnie nie było