niebieskie kafle z niebieska fuga ?

1. Data: 2005-04-26 10:06:44

Temat: niebieskie kafle z niebieska fuga ?
Od: "Jepic" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi

ostatecznie stanelo na niebiesko-granatowych i kremowych kaflach Osaka z
Paradyza
http://www.paradyz.com.pl/?s=15&a=7&collID=125&scID=
183

fuge do tych jasniejszych dobiore bez problemu, co wziac pod niebieska
podloge i czesc niebieskich scian ?
jak ten "granat" fugi zachowuje sie gdy fuga jest sucha, no i jak zmienia
sie po paru latach ?
co mozna zrobic by kolor byl stale intensywny, a moze wziac innego koloru
fuge, ale jaka by pasowala do granatu ?

Jepic

2. Data: 2005-04-26 10:24:07

Temat: Re: niebieskie kafle z niebieska fuga ?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jepic wrote:

> [...]
> sie po paru latach ?
> co mozna zrobic by kolor byl stale intensywny, a moze wziac innego koloru

Ja mam w łazience granatową fugę Mapei już 8 lat. Wygląda dobrze. Tam
gdzie jest częściej moczona (przy wannie) przez ten czas zrobiła się
trochę bardziej szara. Ale specjalnie tego nie widać. Trzeba się
dokładnie przypatrzeć żeby zauważyć.
Fuge można zabezpieczyć specjalnymi preparatami. Ja tego nie zrobiłam,
pewnie stąd ta zmiana koloru.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2005-04-26 10:26:48

Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co mozna zrobic by kolor byl stale intensywny, a moze wziac innego koloru
> fuge, ale jaka by pasowala do granatu ?

na ścianach żółta fuga bardzo dobrze się komponuje z niebieskimi/granatowymi
płytkami.
Na podłogę raczej nie jest to dobry pomysł.

pozdrawiam
Darek

sprzątanie domu
jakie kafle do przedpokoju?
PARKIET-PROFESJONALNIE
porownanie kosztow ogrzewania: metan/wegiel-mial/olej/p ropan-butan/prad?
[gdzie] narozniki W-w