porownanie kosztow ogrzewania: metan/wegiel-mial/olej/propan-butan/prad?

1. Data: 2005-04-25 12:51:36

Temat: porownanie kosztow ogrzewania: metan/wegiel-mial/olej/propan-butan/prad?
Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalnie chodzi mi o orientacyjne koszty instalacji i eksploatacji. Z tego
co wroble cwierkaja, to jesli chodzi o eksploatacje, to kolejnosc od
najtanszej do najdrozszej jak w temacie, ale tak konkretniej (liczbowo/sezon
grzewczy) chcialbym sie dowiedziec.

--
Olleo

2. Data: 2005-04-26 21:44:08

Od: "Lolo" <l...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olleo" <o...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> eksploatacje, to kolejnosc od najtanszej do najdrozszej jak w
> temacie, ale tak konkretniej (liczbowo/sezon grzewczy) chcialbym sie

eksploatacja
http://www.zgw.com.pl/porownanie.htm

http://tinyurl.com/a6xlb tu masz większy wybór

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

[gdzie] narozniki W-w
Malowanie scian po dekoracjach..
co oprocz tej listy?
Sciany
zakup mieszkania - obecne kredyty - pogubiłem się