co oprocz tej listy?

1. Data: 2005-04-25 11:53:48

Temat: co oprocz tej listy?
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie sie przymierzamy do kupna mieszkania. Mieszkanie na razie na
etapie dziury w ziemia ale zbieramy juz informacje co gdzie i jak :)
Co oprocze tej nieocenionej listy byscie polecieli?
Forum na wyborczej - dom znam cos jeszcze?
Wiecie chodzi o info o sprzecie AGD no i ogolnie wszystko zwiazane z
tematem wykanczania mieszkania

pozdrawiam

PanTalon

2. Data: 2005-04-25 11:57:09

Temat: Re: co oprocz tej listy?
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"m[...]" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Forum na wyborczej - dom znam cos jeszcze?
> Wiecie chodzi o info o sprzecie AGD no i ogolnie wszystko zwiazane z

Jest jeszcze lista pl.misc.budowanie.
Poza tym jest jeszcze google, a w nim cale archwum obu list ;-)

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-04-25 12:11:11

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m[...] <p...@g...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:d4im15$noo$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Forum na wyborczej - dom znam cos jeszcze?
> Wiecie chodzi o info o sprzecie AGD no i ogolnie wszystko zwiazane z

http://www.muratordom.pl/murator.html

pozdrawiam
Laris

4. Data: 2005-04-25 12:19:22

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> napisal w wiadomosci

> http://www.muratordom.pl/murator.html

Jesli juz, to raczej: http://www.murator.com.pl/forum/

Bo z samej strony muratora mozna sie dowiedziec raczej kto aktualnie
sponsoruje wydawce a nie co lepiej kupic samemu.
A dorum muratora to chyba najwieksze tego typu forum w Polsce i
zarazem najwieksza kopalnia wiedzy. Na tematy budowlanowykonczeniowe
co prawda raczej, ale watki zwiazane z AGD tez sa tam czeste.

J.

Sciany
zakup mieszkania - obecne kredyty - pogubiłem się
przekształcenie rolnej na budowlaną, 0,5ha?
Mazur Comfort i system 3 DL
Bateria z termostatem Grohe 1000