niecodzienne zastosowania sprzetu AGD

11. Data: 2005-03-03 14:44:18

Temat: Re: niecodzienne zastosowania sprzetu AGD
Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> wrote in message
news:d077h7$m9p$1@news.mch.sbs.de...

> Oj opalarka to wogóle jest bałdzo uniwersalne urządzenie. Hardcorowe jej
> zastosowanie miałem okazję poznać na jednej delegacji: zima, mróz, hotel
> Perła w Oleśnicy z nieszczelnymi oknami i oszczędzający na ogrzewaniu, w
> pokojach zimno jak... no zimno po prostu. I kolega z pracy, który po
> bezskutecznych próbach zaaklimatyzowania się w pomieszczeniu, zszedł do
> samochodu po opalarkę i zostawił ją włączoną na całą noc jako farelkę
> ;-)))

Trzeba umieć sobie radzić :)

> Opalarka była dość dobra, miała elektroniczną stabilizację temperatury i
> zabezpieczenia przed przegrzaniem - dodam na wszelki wypadek :-)

O, lepszy model znaczy się. Te z którymi miałam do czynienia grzały się bez
końca, nie wiem jaka była maksymalna osiągalna temperatura.

Hitomi

12. Data: 2005-03-03 17:25:14

Od: "krop123" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj mąż brał wiertarkę iprzerabiał zwykłą maszynkę do miesa na ekektryczna
działało..
KROPa

13. Data: 2005-03-03 18:33:47

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
wiadomości news:d073ij$muf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> grupowiczów o infomacje o niecodziennych zastosowaniach sprzetu ale jednak
> przydatnych.
> ja moge podac nastepujace informacje.
>
> - w czajniku elektrycznym wygodnie gotuje się kukurydzę. Potem gotujemy
sama
> wodę i czajnik nie pachnie kukurydza
> - za pomoca suszarki idealnie suszy się skarpety - operacja trwa okolo
> minutę
> - podobno w zmywarce można prać czapki baseballówki układajac je na gornej
> półce(nie potwierdzone)
> - w mikrofalówce można suszyć bieliznę(mi to się nie podoba i wolę
suszarka)

W MTV było kiedyś [zdaje się Jackass] pokazane używanie szlifierek taśmowych
jako wrotek z napędem ;)
Największy był problem z przyśpieszeniem - nogi momentalnie wyjeżdżały do
przodu :D

14. Data: 2005-03-03 21:48:47

Od: "Piotr" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje mikrofale uzyc jako urzadzenie do wytwarzania plazmy :))
.. moge poszukac, gdzies mam instrukcje :))

15. Data: 2005-03-03 22:03:08

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d074f7$cdh$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> Ja mikrofalowki uzywam w charakterze
> pojemnika na chleb

w sumie to sprytne. Nie zajmuje miejsca niepotrzebnie. Czyli mikrofalowka 2
czynnosciowa;)

16. Data: 2005-03-04 11:04:17

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosiłbym
> grupowiczów o infomacje o niecodziennych zastosowaniach sprzetu ale jednak

Zbyt mocno ściętą galaretkę wylaną już na ciasto, gdy galaretka nie chce
utworzyć ładnej gładniej powierzchni, można rozpuścic gorącym powietrzem z
suszarki. Wypróbowane.

Kasia

17. Data: 2005-03-04 11:10:15

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...] Zbyt mocno ściętą galaretkę [...]można rozpuścic
> gorącym powietrzem z suszarki. Wypróbowane.

Do wiązania na kokardkę za szybko wystygniętej czekolady też się suszarka
świetnie nadaje. Przy okazji ten cały dyfuzor czy jakmutam nieźle się
sprawdza w roli szablonu. Też wypróbowane.

Pozdrawiam
H. (spokojnie, już mi przeszło ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

18. Data: 2005-03-08 23:12:13

Temat: Re: toster
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości >
> W internacie dziewczyny robiły tosty pomiędzy... dwoma żelazkami...

Niedawno podczas remontu kuchni nie mialam mozliwosci aby z niej korzystac i
moja mlodsza corka wymyslila podgrzewanie kotletow schabowych wlasnie w
tosterze. Pozniej poszly w ruch tez inne produkty, m.in. ziemniaki. Toster
zdal egzamin:)

Tosty...hmm, ciekawe czy wam tez tak teflon zlazi z tostera? Mam go od wielu
lat, ale juz po ok.3-4 m-cach uzytkowania teflon zaczal odchodzic wraz z
tostami. Mialam kupic nowy, ale pomyslalam, ze z nastepnym moze byc
podobnie, a nie mialam zamiaru wydawac pieniedzy ot tak sobie;) Wpadlam na
pomysl, zeby zastosowac papier do pieczenia ciastek (dod. smaruje go troche
oliwa, nic nie przywiera). Taki papier mozna przetrzec czy wyplukac i uzywac
wielokrotnie.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

19. Data: 2005-03-09 07:54:38

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Niedawno podczas remontu kuchni nie mialam mozliwosci aby z niej
> korzystac i moja mlodsza corka wymyslila podgrzewanie kotletow
> schabowych wlasnie w tosterze.

Robimy tak samo, patelnię mamy niejedną, ale odgrzać kotleta na szybko
na kolację w tosterze jest szybciej. U nas jest to czynność tak
naturalna, że nawet do głowy mi nie przyszło traktować to jako
nietypowe wykorzystanie :-)

A toster mam moulinexa, teflon też złazi :-(

J.

20. Data: 2005-03-09 10:04:10

Od: "Huckleberry" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d0ma40$6sm$1@news.mch.sbs.de...

> A toster mam moulinexa, teflon też złazi :-(

Potwierdzam, z Philipsem nie jest lepiej...

[ntg] e-marketing dla Ciebie
Lodówka electrolux ERB 3023X
Gdzie najtańsze żaluzje drewniane i rolety?
demonataz paneli klejonych
Wybor miedzy Siemens&ARISTON