Re: niedomaganie kosiarki

Data: 2003-07-22 22:38:01
Temat: Re: niedomaganie kosiarki
Od: "Moon" <r...@w...pl>

Jacek <j...@0...pl> wrote:

> Miałem podobnie i żaden serwis sobie nie radził. Przyczyną był zbyt
> szczelny korek wlewu paliwa, powstawało podciścienie ...

tam, w korku, jest taka malutka dziurka... czasem się zatka, trzeba igłą
przetkać.
moon

ps. może to też być zapchany trawą i śmieciami filtr powietrza. Kiedy
silnik się nagrzeje i potrzebuje więcej powietrza w mieszance, nie dostaje
go bo filtr zatkany. No i krztusi się i dusi, często śmierdzi niespaloną
benzyną.
Moon