Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?

Data: 2005-09-17 21:02:39
Temat: Re: niedotrzymywanie moczu?upławy?
Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
news:dggpv0$l08$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak samo Lakcid możesz nazwać placebo.
> A ja się z tym nie zgodzę. Ale to oczywiście moje zdanie ;)
> Lactovaginal stosuje się żeby uzupełnić naturalną florę bakteryjną
> pochwy -
> jej zaburzenia mogą się objawiać upławami, grzybicą, świądem i takimi tam
> paskudztwami.

dokladnie pan profesor tak samo nazwal lakcid i trilac. lactovaginal ma inne
paleczki kw. mlekowego, niz my mamy w pochwie. one nie uchronia nas przez
np. grzybica. natomiast te, ktore sie wytworza po zjedzeniu jogurtu - tak.
tak uwaza on, wiec nie bede wchodzic z toba w polemike, bo sama jestem
laikiem i nie potrafie tego udowodnic. moge ci podac namiar na tego
lekarza - jest kierownikiem dzialu zakazen w poloznictwie w instytucie matki
i dziecka w wwie.

w kazdym razie odkad jem jogurt i stosuje sie do ulotki wydanej przez imid -
zadna grzybica sie mnie nie uda - jest to kilka wyrzeczen np. nie uzywanie
tamponow, pranie majtek w platkach mydlanych, podmywanie sie tylko mydlem
glicerynowym, no i jedzenie jogurtu.