Re: nietrwale trwale?

From: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: nietrwale trwale?
Date: Tue, 13 Sep 2005 10:29:11 +0100

On Tue, 13 Sep 2005 11:23:40 +0200, Kruszyzna wrote:

Wspomnienie tejze trwalo jakies dwa miesiace. To znaczy wlosy nie
> zrobily sie proste jak druty, jak z natury maja, ale przeszly w stadium
> rozprostowanego siana. Nie polecam. Na deszczu skrecaly sie lekko, po
> czym po wyschnieciu wracaly do swej miernoty. Wpomnienie nie jest warte

wiesz, ja mieszkam w irlandii. tu jest non-stop wilgotno :)

> Uff, ja na szczescie nie spieszylam sie z kupowaniem :)

nie no, ja uzywac bede od czasu do czasu bo fryzura a'la MPeople jest
bardzo pozadana, ale wolalabym miec na codzien tak... wlasnie dostalam info
od DorSza o czyms co sie styling nazywa i jest lagodniejsze jeszcze.. ja
sobie moze to sprobuje najpierw
--
Boska

Proces: To straszne, tutejsza spolecznosc duzo bardziej toleruje
homoseksualizm niz nieznajomosc komputerow.