nikogo nie ma w domu?!

31. Data: 2009-01-25 23:51:22

Temat: Re: nikogo nie ma w domu?!
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Mhm :D Ileż to daje możliwości konfiguracji!

Ciekawe musza być zawieszenia w stójce. Na przykład stojace uszy spaniela
w czasie spadania. ;DDD

michał

32. Data: 2009-01-26 01:40:41

Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 02:02, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

> www.nigdyniepijsam.pl
>
> Chiron

A co w tym zlego?
Kurwa, jacy ludzie sa pokurwieni.
Dlaczego jak sie mowi, ze pije czy pilo sie w pojedynke, to ludzie
robia wielkie kurwa halo?

Bluzgacz

33. Data: 2009-01-26 01:46:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> A co w tym zlego?
> Kurwa, jacy ludzie sa pokurwieni.
> Dlaczego jak sie mowi, ze pije czy pilo sie w pojedynke, to ludzie
> robia wielkie kurwa halo?

To ponoć objaw największej degeneracji - przynajmniej wśród mężczyzn,
bo kobiety zwykle piją "do lustra".

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2009-01-26 01:55:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

disclaimer, żeby nie było, że uogólniam

> To ponoć objaw największej degeneracji - przynajmniej wśród
> mężczyzn,

tzn. mężczyzn - alkoholików

> bo kobiety zwykle piją "do lustra".

tzn. kobiety - alkoholiczki.

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2009-01-26 06:36:11

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 02:55, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> "Aicha"
>
> disclaimer, żeby nie było, że uogólniam

> tzn. mężczyzn - alkoholików

> tzn. kobiety - alkoholiczki.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Picie w pojedynkę to nie wyłącznie alkoholizm - to może być zawód,
moze też pić smakosz. Wszystko zależy od tego, co się pije i dlaczego.
Lampka grzańca, gdy zimno nie zrodzi alkoholizmu. Picie wina do obiadu
toże

36. Data: 2009-01-26 09:08:19

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 23:49, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> --
> "Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
> miękko". Roosevelt

Cos monotematyczne te Twoje sygnaturki... ;)

PozdraFiam,
F.

37. Data: 2009-01-26 09:36:44

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Cos monotematyczne te Twoje sygnaturki... ;)

rzeczywiście, zwrócę im uwagę

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

38. Data: 2009-01-26 14:27:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <glir1a$dim$1@news.onet.pl> :

> Sry, że nie odpowiedziałem na sms'esa, ale Bóg mi świadkiem i Michał, że
> próbowałem. Po 3 próbie zrezygnowałem - jakoś nie mogłem dojść do końca
> pierwszego słowa. :)

aaa, o to kaman!
no chciałem być z wami duchowo.
a co napisałem?!
:)

39. Data: 2009-01-26 14:32:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Bóg mi świadkiem i Michał, że próbowałem. Po 3 próbie
> zrezygnowałem - jakoś nie mogłem dojść do końca
> pierwszego słowa. :)

Wyście tam wszyscy mieli problemy z litrówkami :> Ale trzeba było
Michała poprosić, tak czy owak. Chyba nie byłby zazdrosny :P

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2009-01-26 16:03:53

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 15:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Wyście tam wszyscy mieli problemy z litrówkami :> Ale trzeba było
> Michała poprosić, tak czy owak. Chyba nie byłby zazdrosny :P
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

To zależy kto był po stronie rozkracznej. A nuż flama Majkela?

to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)
marcinkiewicz sie zakochał!