Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

351. Data: 2019-06-11 15:00:21

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 22:00, Ilona pisze:

> Rozwiązanie powyższego problemu zaproponował katolicyzm, w
> średniowieczu, nakładając takie same wymagania moralne na 'wadze', jak
> i na rządzonych.
>
> //od tamtej pory trwa nieustanna batalia o to by zniszczyć katolicyzm.

Jak widać i Kościół nie uniknął obłędu na punkcie własności. Także i on
oznajmia że jest właścicielem czegoś co do niego nie należy, tzn należy
ale nie na wyłączność.  W średniowieczu było inaczej?

352. Data: 2019-06-11 15:00:53

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:55, Ilona pisze:

> Myśle, że ma co roku kare z ochrony środowiska za syf na posesji.

Nawet Honduras bezkarnie exportuje do nas śmieci, a ty o jakimś karaniu
debila który poczuł się kapitalistą.. Przecie on nawet jakby sprawa
trafiła do sądu to jako niepoczytalny może czuć się bezkarnie.

353. Data: 2019-06-11 15:05:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:54, Ilona pisze:

> Ale, właśnie Marks w manifescie partii komunistycznej pisał o terrorze
> proletariatu. Mao i Polpot nie 'wymyślili' na nowo marksizmu.
>
> Ba, dzisiaj wytwarza sie celowo produkty, która mają określony,
> (króciutki), termin użycia. W byłym DDR firma 'Narva', opracowała
> technologie i produkowała żarówki, które świeciły 150,000 godzin,
> jednak nikt inny nie chciał ich produkować.

Pol Pot to agent CIA i wcale nie ma pewności że terroryzując Kambodżę
nie działał na jej zlecenie. Mao natomiast popadł w obłęd, to się często
zdarza wśród przeróżnego rodzaju dyktatorów. Nie wiem gdzie ty w
"manifeście" widzisz propozycje wybierania pierwszych sekretarzy o
kompetencjach i zakresie władzy równającej do starożytnych władców..

Zwracam szanowną uwagę że taka moda nastała w czasie niedługim po upadku
tzw demoludu, czyli wtedy gdy zniknął upiór kapitalistów - ZSRR i jego
satelitów. Wtedy, przed 30 laty kupując wyrób znanej firmy była pewność
jakości, dzisiaj pewność dotyczy tylko tego że zaraz po gwarancji
pójdzie na złom. Nie, nie bronie tu ZSRR i tego cholernego systemu jaki
w nim panował, ale jak widać monopol kapitalizmu to też nic dobrego dla
normalnego człowieka.

354. Data: 2019-06-11 15:05:38

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:44, Ilona pisze:

> Przypomnij sobie ten 'wybuch' przedsiębiorczości, po 89.
>
> //moim zdaniem, tego właśnie gospodarczego ożywienia zachodnie
> levactwo przestraszyło sie najbardziej.

Bo ja wiem, co w tym mogło zagrażać komukolwiek? W sumie konkurencji
najbardziej boi się kapitalista, a wtedy nie było jeszcze jakichś
monopolistów.

355. Data: 2019-06-11 15:06:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:42, Ilona pisze:

> Chodzi o Świdnik w maju 1980, gdzie do strajku nikt nie przystał z
> grupy tzw. 'ludzi', pracowników.
>
> W sierpniu, w stoczni, także inaczej to wszystko wyglądało niż
> planowała rawiedka. Zakładała, że bedzie rozpizducha, połąćzona z
> niszczeniem maszyn i wieszaniem na suwnicach a tymczasem robotnicy
> zaprosili na teren stoczni księży by ci odprawiali msze.
>
> //i co to za strajk?

No dobra, a dlaczego nie w kościele ta msza tylko zawłaszczyli do twego
zakład pracy?

356. Data: 2019-06-11 15:07:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:35, Ilona pisze:

> To raczej problem odzyskania elementarnej ludzkiej godności wobec
> korony brytyjskiej.

A wobec rodzimego władyki? Czy to w sumie nie to samo - bat
zagranicznego królestwa czy rodzimego watażki? Oczywiście kwestia nie
dotyczy Irlandii a samego życia w "demokracji" jako takiej.

357. Data: 2019-06-11 16:46:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 21:54, Ilona pisze:

> W byłym DDR firma 'Narva', opracowała
> technologie i produkowała żarówki, które świeciły 150,000 godzin,

Szkoda że nie napisałeś pierdyliard godzin. Widziałem teksty mistrzów,
którzy twierdzili, że miała trwałość 25 lat (ok. 220 tys. h) LOL...
W rzeczywistości wytrzymywała 2500 godzin.

Tak właśnie powstają mity. Kolejny raz pierdzielisz głupoty bez sprawdzenia.

100W była we fioletowym opakowaniu, 40W w pomarańczowym
https://tinypic.pl/umtgso0tu506
https://i.ebayimg.com/thumbs/images/g/wTQAAOSwcUdctw
Eq/s-l225.jpg
https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/352432363773
_/6-x-40-Watt-klar-Longlife-Gl%C3%BChlampen-Gl%C3%BC
hbirnen.jpg
Nawet na opakowaniu masz 2500 - to właśnie liczba godzin.

>jednak
> nikt inny nie chciał ich produkować.

DDRy produkowały ją do końca swojego istnienia.
Od czasu do czasu można na jakiejś aukcji ją kupić:
https://www.ebay.de/itm/12-Narva-Gluehbirnen-100W-E2
7-klar-Gluehlampen-Birnen-Gluehbirne-DDR-220-230V-25
00h-/172384463064

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

358. Data: 2019-06-12 00:14:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-11 15:00, Trybun wrote:

> Jak widać i Kościół nie uniknął obłędu na punkcie własności. Także i on
> oznajmia że jest właścicielem czegoś co do niego nie należy, tzn należy
> ale nie na wyłączność.  W średniowieczu było inaczej?

Nie wiem dokładnie, jak było w średniowieczu, patrzę dziś na bezkresne
stepy Azji Centralnej, gdzie Katolicyzm jeszcze nie dotarł.

359. Data: 2019-06-12 00:20:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-11 15:00, Trybun wrote:

> Nawet Honduras bezkarnie exportuje do nas śmieci, a ty o jakimś karaniu
> debila który poczuł się kapitalistą.. Przecie on nawet jakby sprawa
> trafiła do sądu to jako niepoczytalny może czuć się bezkarnie.

Podobne dylematy wczesnokapitalistyczne miewają ludzie, ktorzy kupują
ziemie po 1[PLN za 1[m^2].

//plyta paździerzowa u Niemca w Castoramie kosztuje 19.99 [PLN] za 1 [m^2]

360. Data: 2019-06-12 00:20:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 czerwca 2019 00:14:59 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie wiem dokładnie, jak było w średniowieczu, patrzę dziś na bezkresne
> stepy Azji Centralnej, gdzie Katolicyzm jeszcze nie dotarł.

Tak źle tam nie jest: https://youtu.be/dwr4SPK1_TY

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"