Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

451. Data: 2019-07-03 22:31:41

Temat: Re: niowych dni=2e
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 13:09, gazebo wrote:
> [...]
ksze-klamstwo

> daj im szanse, moze zaczne mowic do uczniow prosze pana

Miałem kiedyś takiego nauczyciela w szkole średniej :)
//ale, on mature pisał jeszcze za sanacji.

452. Data: 2019-07-04 09:40:14

Temat: Re: niowych dni.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.07.2019 o 22:29, Izaura pisze:

> Nie musiałaś się odzywać i tak wszyscy wiedzą źeś histeryczka.

Pewnie, że nie musiałem.
To ty masz jakiś wewnętrzny imperatyw pisania i cytowania bzdur.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

453. Data: 2019-07-13 09:26:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:39, Izaura pisze:

> Niemniej jednak, wiele państw kolonialnych po kilku latach bycia
> niepodległymi, ponownie wracały do wspólnot narodow, np: do British
> Commonwealth of Nations.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Wsp%C3%B3lnota_Narod%C
3%B3w

Pytanie tylko na ile dobrowolne to decyzje.. Imperializm jako taki też
podlega ewolucji, i dzisiaj imperator nie wysyła już swojego gubernatora
w asyście wojska a wybiera sobie sługusy z tubylców.

454. Data: 2019-07-13 09:27:15

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:42, Izaura pisze:

> ale te puste pólki były wynikiem tego, że państwo przestało
> uczestniczyć w podziale dóbr i zostało wyłączone przez handel
> barterowy, pomiędzy realnymi uczestnikami rynku.

Myślę jednak że rząd, w odróżnieniu od przeciętnego kowalskiego, jednak
nie głodował, Urban mówił prawdę.

455. Data: 2019-07-13 09:28:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:45, Izaura pisze:

> Takie są skutki oddziaływań cybernetyki społecznej.

Ale jak z tym walczyć? Czy naprawdę człowiek, każdy człowiek to istota
rozumna?

456. Data: 2019-07-13 09:29:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> społeczna nauka Kościoła Katolickiego doprowadziła, że w ogóle, w
> kapitalistycznym społeczeństwie pojawiła się klasa średnia.

Nie tak, i zdajesz się zapominać ilu Niemców zginęło na barykadach,
kiedy to do pacyfikacji niezadowolonych władze używały wojska. A ty tu
jakichś wyborach. Proletariacka Rewolucja w Niemczech została krwawo
stłumiona.

457. Data: 2019-07-13 09:30:08

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:53, Izaura pisze:

> To właśnie dlatego, że od lat 60-dziesiątych XX wieku, żyjemy w
> neo_marksizmie.
>
> Klasa średnia już prawie całkiem znikła i została zastapiona nową
> nieznana dotąd w dziejach klasa, zwaną prekariatem.
>
> https://forsal.pl/artykuly/906714,wywiad-guy-standin
g-prekariat-nierownosci-spoleczne-dochod-podstawowy.
html

Nie wiem co wg ciebie znaczy to "neo". Ale samemu Marksowi raczej nie
możemy zarzucać że usiłował propagować rozdawnictwo. Zasłynął właśnie z
tego że proponował system w którym każdy musi sam zapracować na swój
kawałek chleba.

458. Data: 2019-07-13 09:36:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 23:19, Izaura pisze:

> [...]
>
> Finlandia była silnie związana z Niemcami i w żaden sposób nie mogła
> liczyć na pomoc państw napadniętych przez Niemcy.
> Niewiele brakło a miała by ta Finlandia niemieckiego króla.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Fryderyk_Karol_Heski
>
> Co do intencji wojny z Finlandią, Stalin, połączył komunizm z
> imperializmem rosyjskim i postanowił rozszerzyć swoją strefe wpływów.
>
> tu przykład: prowokacja w Mainila.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Incydent_w_Mainila
>
> " W 1994 prezydent Rosji Borys Jelcyn potępił sowiecką napaść na
> Finlandię, uznając ją za wojnę napastniczą. "

Wszystko pięknie i ładnie, wobec powyższej sytuacji Marx ze swoimi
marzeniami o sprawiedliwym świecie powinien być tylko obiektem
politowania, "co ty dziadek proponujesz wobec takiego dobrobytu w jakim
żyjemy". A faktycznie w tamtych czasach królował głód smród i ubóstwo,
analfabetyzm, i zabobony..

Odnosiłem się tylko i wyłącznie do średniej płacy montera. Chiny to
potężne i bogate państwo, trudno przypuszczać że jakieś 90%
społeczeństwa klepie biedę. Od samych liczb można dostać zawrotu głowy
porównując to do polskiej rzeczywistości.

M.in. polski lotnik S. Król, ciężko posądzać ich o bajkopisarstwo.
Lotnik w powietrzu przebywa tylko od czasu do czasu, na ziemi w minus
20-30stopni na stałe. Nie da się wysłać żadnego wojska w rejony
podbiegunowe w mundurach tropikalnych.

Byś musiała przyjrzeć się umundurowaniu żołnierzy jednostki "Africa
Korps", laik pewnie sądzi że coś tam komuś musiało się pokićkać pod
kopulą że przydzielił TAKIE umundurowanie dla jednostki walczącej w Afryce.

Tu nie chodziło o Finlandię, a sam pretekst aby sowietowi dać kopniaka.

Wygląda na to że Stalin bardzo luźno połączył te dwie różne sprawy.

Tak jasne, i podarował Finom zajęte terytorium... Jelcyn to ktoś kto dla
poklasku na zachodzie zrobiłby chyba wszystko.  Piszę "podarował" a nie
zwrócił, bo jakoś dzisiaj Finlandia nie ma pretensji że Rosja okupuje
część jej terytorium.

459. Data: 2019-07-13 09:36:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 23:21, Izaura pisze:

> Te tabliczki w Polsce, to ze względu na gęstość zaludnienia.
>
> A ta szarańcza, to pustoszy w Polsce, czy w Rosji?

Wobec  takiej plagi wielkość przestrzeni nie ma znaczenia.

460. Data: 2019-07-15 01:14:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-13 09:26, Trybun wrote:

> [...]
> podlega ewolucji, i dzisiaj imperator nie wysyła już swojego gubernatora
> w asyście wojska a wybiera sobie sługusy z tubylców.

Ba, może nawet z wiekszą ufnością niż ci tutaj.

https://twitter.com/neiljetel/status/115003273089952
9728

156 NEW DOCTORS ENGINEERS AND NURSES ARRIVE FOR FREE STUFF FOR LIFE !

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"