no to kto się ostatnio zrobił na blond?

21. Data: 2009-02-25 12:30:13

Temat: Re: no to kto się ostatnio zrobił na blond?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@p...pl> tak oto plecie:

> "Sprzedaż jasnych farb do włosów wzrosła ostatnio w Wielkiej Brytanii o
> 67% - donosi "Daily Telegraph". Słynny angielski fryzjer Andrew Barton nie
> wierzy, by był to tylko zwykły przypadek. Jak tłumaczy, intuicja
> podpowiada kobietom, że sztuczny lub prawdziwy blond pomaga uporać się z
> kryzysem."
>
> http://tinyurl.com/blondynki

Prawdziwy powód:
"Ostatnio przeprowadzone badania dotyczące kobiet dostarczyły "dowodów", że
blondynki są osobami bardziej zróżnicowanymi osobami aniżeli brunetki. Jak
podkreślają naukowcy, im jaśniejsze włosy, tym lepiej [...]"

http://blondi3.gu.ma/

Qra

22. Data: 2009-02-25 12:44:21

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> że blondynki są osobami bardziej zróżnicowanymi osobami aniżeli
> brunetki. Jak podkreślają naukowcy, im jaśniejsze włosy, tym lepiej [...]"

Wreszcie znalazłam wytłumaczenie na moje czasowe rozpoczwórnienia jaźni...

Ewa

23. Data: 2009-02-25 12:52:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Wreszcie znalazłam wytłumaczenie na moje czasowe rozpoczwórnienia
> jaźni...

Coś jak to:

Pięć ważnych rad dla mężczyzny

1. To ważne, aby być z kobietą, która czasem coś ugotuje, a czasem
posprząta w domu.
2. To ważne, aby być z kobietą, z którą czasem możesz się pośmiać.
3. To ważne, aby być z kobietą, której ufasz i która nigdy cię nie
okłamie.
4. To ważne aby być z kobietą dobrą w łóżku, która ma ochotę być tam z
tobą.
5. To ważne, bardzo, bardzo ważne, aby te cztery kobiety nie znały się
nawzajem.

? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-02-25 13:11:16

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> tobą.
> 5. To ważne, bardzo, bardzo ważne, aby te cztery kobiety nie znały się

No! To o mnie! Posiadam wszystkie te cechy i w dodatku siebie nie znam. :)

Ewa

25. Data: 2009-02-25 13:12:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> [...]
> tobą.
> 5. To ważne, bardzo, bardzo ważne, aby te cztery kobiety nie znały się

To dobre, choć znane.

Qra, mnie... nie wiem, czy innym facetom również ;-)

26. Data: 2009-02-25 13:30:28

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> No! To o mnie! Posiadam wszystkie te cechy i w dodatku siebie nie
> znam. :)

Ideał!!! :)

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2009-02-25 14:00:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To wszystko może mieć jedna - w zależnosci od tego ile i kiedy
> wypiła...

Pod warunkiem, ze nie gada po pijaku i nie obsługuje kuchenki gazowej
ani elektrycznej w tym stanie.

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-02-25 14:02:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 13:52, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

To wszystko może mieć jedna - w zależnosci od tego ile i kiedy

La donna e mobile

29. Data: 2009-02-25 14:06:50

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 15:00, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Pod warunkiem, ze nie gada po pijaku i nie obsługuje kuchenki gazowej
> ani elektrycznej w tym stanie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Kazałem sobie zrobić lunetę - kalejdoskop do wzięcia XLki "pod lupę" -
ciekawe, czy ma więcej ważności niz te z listy...

30. Data: 2009-02-25 14:08:15

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pod warunkiem, ze nie gada po pijaku i nie obsługuje kuchenki gazowej
> ani elektrycznej w tym stanie.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Marudę toleruję - ma kilka zalet - dobrze gotuje, dużo nie gada - co
równoważy całe morze wad...

Zwykła, ludzka moralność...
DO XL
KAMYCZEK DO OGRODKA PARCHATEGO...
Brak konsekwencji.
O cudowna potęgo kopniaka w tyłek! [blog]