notoryczne bóle głowy

1. Data: 2006-01-25 15:03:32

Temat: notoryczne bóle głowy
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w październiku ubiegłego roku zostałam mamą. Oczywiste było dla mnie że będę
zmęczona, niewyspana itd. To da się wytrzymać, ba nawet da się do tego
przyzwyczaić., ale od miesiąca cierpię na bóle głowy, trudno mi je
umiejscowić, raz są to skronie, raz potylica, czasem cała głowa, czasem
jeszcze mam wrażenie że mi się mózg "przelewa".
Byłam oczywiście u lekarza, zrobiłam morfologię, cukier i potas - wszystko w
normie - żadnej anemii.
Wykluczam też zatoki, chorowałam na nie wielokrotnie i wiem jak bolą.
Ktos wie co mi może dolegać? I jak z tym walczyć?
Dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Dominika

2. Data: 2006-01-25 19:11:35

Temat: Re: notoryczne bóle głowy
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

U jakiego lekarza byłaś?
Może poszłabys do neurologa.

3. Data: 2006-01-25 20:07:58

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> U jakiego lekarza byłaś?
> Może poszłabys do neurologa.

U rodzinnego, a do neurologa trzeba skierowanie?
Pozdrawiam
Dominika

4. Data: 2006-01-25 20:44:59

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba.
Oczywiście zawsze można prywatnie ;-)

5. Data: 2006-01-25 22:18:39

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> w październiku ubiegłego roku zostałam mamą. Oczywiste było dla mnie że
> będę zmęczona, niewyspana itd. To da się wytrzymać, ba nawet da się do
> tego

ja mam to samo, tylko że u mnie bóle koncentrują się wokół oka. Byłam u
okulisty, neurologa. Wszystko oki, wyniki badań też oki. U mnie bóle głowy
zaczęły się wraz z powrotem miesiączek po porodzie, może ma to jakiś
związek. Nie wiem. Wierze że są nie do wytrzymania. Budziłam sie w nocy z
bólu. Nieciekawie. Ostatnie 2 tygodnie przetrwałam od jednej tabletki do
drugiej. Oczywiście tylko paracetamol bo młody jeszcze cycka ciąga.

pzdr
monia

6. Data: 2006-01-26 08:09:08

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja mam to samo, tylko że u mnie bóle koncentrują się wokół oka. Byłam u
> okulisty

O widzisz, może okulista też by mi się przydał. Jestem krótkowidzem po
korekcji laserowej, ale w jednym oku widzenie nie wróciło do normy
(mam -1,5) ale nie koryguję tego w żaden sposób, przez ostatnie dwa lata mi
to w ogóle nie przeszkadzało, ale może coś się pozmieniało?
Dzięki za dobry trop.

>U mnie bóle głowy zaczęły się wraz z powrotem miesiączek po porodzie

A po jakim czasie od porodu się pojawiła? Pytam z ciekawości, ja jeszcze nie
mam.

>Oczywiście tylko paracetamol bo młody jeszcze cycka ciąga.

Mój też cyca. Ustaliłam sobie normę - jeden paracetamol na trzy dni, ale
jestem bliska zmiany normy ;)

PYtanie: czy takie bóle głowy mogą być odkręgosłupowe?

Pozdrawiam
Dominika

7. Data: 2006-01-26 08:11:10

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam, czy takie bóle głowy moga być odkręgosłupowe?
W końcu mały waży 7 kg a jakby nie było codziennie trochę go noszę a to
obciąża kręgosłu na pewno? Jak myslicie?
Pozdrawiam
dominika

8. Data: 2006-01-26 08:43:31

Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po jakim czasie od porodu się pojawiła? Pytam z ciekawości, ja jeszcze
> nie
> mam.

jak młody miał 8,5 miesiąca.

> Mój też cyca. Ustaliłam sobie normę - jeden paracetamol na trzy dni, ale
> jestem bliska zmiany normy ;)

Ja tez zmieniłam norme, brałam tabletkę jak czułam że juz nie wytrzymam.
Dodatkowe atrakcje przy tych bólach to nadwrażliwość na światło i dźwięk.
Przez ostatnie 2 tyg. to było od tabletki do tabletki, dlatego min poszłam
do lekarza. A .......... neurolog powiedział że to może być na podłożu
naczyniowym. Chciała mnie leczyć amizepinem - wyjątkowe świństwo.

> PYtanie: czy takie bóle głowy mogą być odkręgosłupowe?

nie wydaje mi się. Młody waży teraz 10 kg, a dalej go nosze to na rękach to
w nosidle plecakowym. Wydaje mi się że te bóle głowy mają coś wspólnego
(przynajmniej u mnie) z miesiączkami. To zasugerowała nawet okulistka,
radząc po dokładnym zbadaniu brać jakieś leki odwadniające. Z ginekologiem
jeszcze nie rozmawiałam.

pzdr
monia

9. Data: 2006-01-26 10:36:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> w nosidle plecakowym. Wydaje mi się że te bóle głowy mają coś wspólnego
> (przynajmniej u mnie) z miesiączkami.

Bardzo możliwe. Takie bóle mogą być spowodowane nagłymi zmianami
hormonalnymi. Ja miewałam bardzo silne bóle głowy kilka dni po porodzie.
Dopiero wtedy dowiedziałam się, co to tak naprawdę znaczy, że boli
głowa. Mąż w nocy musiał jechać po tabletki przeciwbólowe. Później bóle
pojawiły się po skończeniu karmienia, ale już na szczęście nie tak silne.

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2006-01-26 13:59:33

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> [...]

> Ja tez zmieniłam norme, brałam tabletkę jak czułam że juz nie
> wytrzymam. Dodatkowe atrakcje przy tych bólach to nadwrażliwość na

U mnie w oczoczole umiejscowia sie tylko bol migrenowy. Do tego wlasnie
nadwrazliwosc na swiatlo i dzwiek. Poczytaj o migrenie.

Zazula

krwawienie z odbytu (kal)
Zespół Blocha- Sulzbrergera
mierzenie temperatury w uchu