Re: nowa ortografia - pietno za plagiat

1. Data: 2013-01-12 20:05:25

Temat: Re: nowa ortografia - pietno za plagiat
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dla kogo ten prezent?
> Dla dzieci czy dla posłów?
Oczywiście, że dla dzieci.
Nie rozumiem związku pomiędzy pytaniami.

> -Trzeba wpierw być generałem by wojsko reformować.
> -Jak się pewien kapral za reformy zabrał to wiadomo czym się to skończyło.
Nie dam się speszyć.
Pewnien medyk, profesor, do pacjenta:
to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.
(autentyczne)

2. Data: 2013-01-12 21:40:25

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-12 21:05, Stokrotka pisze:

> [...]
> Nie dam się speszyć.
> Pewnien medyk, profesor, do pacjenta:
> to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.

a pomarancze wieczorem moge jesc
?;/
sory ale juz poprostu czasem nie wyrabiam a jak ja zjem to jest mi
"dobrze' :)

3. Data: 2013-01-13 21:02:18

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to za trudny pszypadek bym narażał swuj autorytet.

Jak już kogoś cytujesz to zgodnie z oryginałem!
(Czy tu też masz stokrotkową ortografię?)

4. Data: 2013-01-13 21:22:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już kogoś cytujesz to zgodnie z oryginałem!
> (Czy tu też masz stokrotkową ortografię?)

Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.

5. Data: 2013-01-14 15:25:59

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oryginał był bez.znakowy , fonetyczny, ustny.

Dwa byki. Wg Twojej ortografii i wg ortografii.
w/k

6. Data: 2013-01-14 18:46:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa byki. Wg Twojej ortografii i wg ortografii.
> w/k
Czepiasz się, a mojej to ortografi, nie ortografii.

7. Data: 2013-01-14 20:40:00

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czepiasz się, a mojej to ortografi, nie ortografii.

Niech kapral Stokrotka najpierw zostanie generałem.

Przyznaj... do szkoły miałaś pod górkę stąd ten pomysł na ortografię.
Pewnie wszystkie lekcje j. polskiego przeklęczałaś w kącie na grochu.
Stąd ta trauma.

8. Data: 2013-01-14 20:55:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przyznaj... do szkoły miałaś pod górkę stąd ten pomysł na ortografię.
> Pewnie wszystkie lekcje j. polskiego przeklęczałaś w kącie na grochu.

Nie czytasz ze zrozumieniem. Generałowi nie wypada robić reformy.
Nie może narażać autorytetu.
Co do traumy: jak widać lubię ortografię, tyle, że w wydaniu innym niż
tradycyjny.

9. Data: 2013-01-14 21:10:04

Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytasz ze zrozumieniem. Generałowi nie wypada robić reformy.
> Nie może narażać autorytetu.
> Co do traumy: jak widać lubię ortografię, tyle, że w wydaniu innym niż
> tradycyjny.
~~~~~~~~~~

To powyżej to też nowa ortografia?

Piszesz tak jak rozumujesz czyli niechlujnie.
Jesteś sekciarą ortograficzną co to rozum ma zwykle wyłączony.
Stąd ta droga na skróty.
... zostań generałem.

10. Data: 2013-01-21 19:49:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> To powyżej to też nowa ortografia?
Tak, i nudny jesteś.
Jak nie masz nic do powiedzenia, to pszynajmniej nie opluwaj , będziesz
bardziej szanowany.

Złamania kości a badania
cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade
czarno-zielony stolec
Czy złogi cholesterolowe cofają się?
Emerycie, oszczędź budżet