"nowalijki"

31. Data: 2006-03-03 14:45:15

Temat: Re: "nowalijki"
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:du9kmv$mco$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> E tam, nie strasz;P. Kosztować by musiały dużo więcej.

Dobra, nic nie mówię ;)

> Zresztą widziałam
> kilka programów na temat mrożonek i mnie przekonują.

I tak trzymać :)))
Pozdrawiam, Agata

32. Data: 2006-03-03 15:10:47

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał

> jedzenie "eksperymentów". Nie trój i siebie! Potem ludzie się
zastanawiają,
> dlaczego tyle młodych schodzi z tego świata na najróżniejsze choroby,
które
> nie są adekwatne do ich wieku.

To ja sie zastanawiam dlaczego im bardziej uprzemyslowiony kraj tym dłuższa
srednia wieku.
Przeciez w Afryce powinni życ najdłużej, sama naturka.

Protz

33. Data: 2006-03-03 15:12:01

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał

> To ja sie zastanawiam dlaczego im bardziej uprzemyslowiony kraj tym
dłuższa
> srednia wieku.

Srednia długosc życia chcialem napisac.

Protz

34. Data: 2006-03-03 16:09:51

Temat: Re: Re:
Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Jeja! Gdzie kupujesz zimą ogórki, które mają zapach?
> Bo dla mnie to kwasem jakimś takim zalatują.... konsystencję mają g*8*ną, o
> smaku to w ogóle nie ma co wspominać.

U mnie na bazarze:) im droższe tym lepsze. I taki ogórek na tydien mi
wystarcza hihi. Coprawda w leclekku kupiłam ostatnio i faktycznie kaszanka
(ni4e ujmując niczego kaszance:))

> [ciach]
>
> Nie wiesz? Kicha i kaszle ;-)

hihihihihi
Ja tam zabeesowane i zagrypiona jetem w takim razie silnie bo conajmniej
2razy na tydzień rosół wołowo drobiowy:)
AgaL

35. Data: 2006-03-03 16:17:12

Temat: Re:
Od: "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...pl> napisał(a):

> To ja sie zastanawiam dlaczego im bardziej uprzemyslowiony kraj tym dłuższa
> srednia wieku.
> Przeciez w Afryce powinni życ najdłużej, sama naturka.

więcej kasy na leczenie?? i wiecej chemi do leczenia??

AgaL

36. Data: 2006-03-03 17:08:17

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> napisał

> więcej kasy na leczenie??

Na leczenie czego? Przeciez nie powinni chorowac jedząc same naturalne
produkty. ;)

Protz

37. Data: 2006-03-03 18:25:23

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz <n...@m...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jagna " <b...@N...gazeta.pl> napisał

> Na leczenie czego? Przeciez nie powinni chorowac jedząc same naturalne
> produkty. ;)

Wex pod uwagę na co chorują oni a na co my. U nas nie ma epidemi odbrudowych
i głodowych. Głównie raki, zawały, wylewy. A z czego te nasze choróbsa?
Głównie z "syfiastego żarcia" czyż nie??
AgaL

38. Data: 2006-03-03 18:36:59

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@g...pl> napisał

> Wex pod uwagę na co chorują oni a na co my. U nas nie ma epidemi
odbrudowych
> i głodowych. Głównie raki, zawały, wylewy. A z czego te nasze choróbsa?
> Głównie z "syfiastego żarcia" czyż nie??

Gdyby oni zyli dłuzej tez by chorowali głownie na raki. Zawałów i wylewów
nie łaczyłbym z 'chemia' w pożywieniu.

Protz

39. Data: 2006-03-03 22:17:34

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna napisał(a):
[...]
> hihihihihi
> Ja tam zabeesowane i zagrypiona jetem w takim razie silnie bo conajmniej
> 2razy na tydzień rosół wołowo drobiowy:)

Z kostki?
;-)
Kup zamiast _drobiu_ kurę na bazarze.
pozdr. Jerzy

40. Data: 2006-03-04 06:47:09

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <du7nrj$ijk$1@atlantis.news.tpi.pl>, "gsk" <c...@w...pl>
wrote:

> Mamy zimę, a w sklepie są dostępne właściwie wszystkie warzywa i owoce
> łącznie z rzodkiewką i truskawkami. Mam małe dzieci i cały czas zastanawiam
> się, czy mogę im dawać te "nowalijki". Ciekawi mnie w jaki sposób hoduje się
> te warzywa o tej porze roku i co zawierają w swoim składzie - samą chemię,
> czy witaminy?

A witaminy to nie chemia?
A te warzywa zawierają białko, vcukry, błonnik, sole mineralne, wodę,
etc. etc. Wszystko to chemia.

> I jeszcze ciekawi mnie co się jadało o tej porze roku (oprócz
> mięsa) w czasach, kiedy w sklepach były rośliny sezonowe?

Mnóstwo rzeczy. To wszystko o jest w sklepach ju dziś, poza tymi które o
tej porze roku normalnie u nas nie rosną.

Nie wiem już co
> dawać dzieciom do jedzenia: drób -lepiej nie; jajka-lepiej nie

A czemu nie?

Władysław

Obiadokolacja dla leniuchów i samotnych ;)
jak się je krewetki?
Beztłuszczowe smażenie -patelnia
farsz z pierogów ruskich
zobacz przepisy na Pizzę