nowy kubek termoizolacyjny - smierdzi plastikiem/guma?

1. Data: 2008-01-20 23:23:12

Temat: nowy kubek termoizolacyjny - smierdzi plastikiem/guma?
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna metode, zeby pozbyc sie ze swiezo kupionego kubka
termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

pozdarwiam,
Cyb

2. Data: 2008-01-21 00:10:12

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
w wiadomosci news:8pl7p35nt0pp5e22csl6h8q21sehsdmmgg@4ax.com...
> czy ktos zna metode, zeby pozbyc sie ze swiezo kupionego kubka
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

Czajniki i dzbanki plastikowe producenci radza trzykrotnie zalac goraca
woda, a potem umyc. Spróbuj tej metody. Ewentualnie przed myciem wyplucz
jeszcze woda z sokiem cytrynowym. Nie zrazaj sie. Mój czajnik wymagal
siedmiokrotnej zmiany wody :)
JBP

3. Data: 2008-01-21 01:04:41

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 00:23, Cyb wrote:
> czy ktos zna metode, zeby pozbyc sie ze swiezo kupionego kubka
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

Kawa lub mleko pochłaniają zapachy.

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2008-01-21 10:33:37

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb pisze:
> czy ktos zna metode, zeby pozbyc sie ze swiezo kupionego kubka
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

S?oik z ogórków przestaje s'mierdziec' dopiero po przelaniu go zimna;
woda;... spróbowac' warto mimo iz. to nie s?oik...

Mamqa

5. Data: 2008-01-21 10:44:53

Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb pisze:
> czy ktos zna metode, zeby pozbyc sie ze swiezo kupionego kubka
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

W moim było to samo.
Kubek Fjord Nansen
Ugotowałem go w garnku (+ to coś do gotowania na
parze) i przeszło od reki.

Pozdrawiam
WW

6. Data: 2008-01-21 10:55:10

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Jan 2008 00:23:12 +0100, Cyb napisał(a):

> [...]
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

Jeśli masz zmywarkę lub dobra znajoma ma, to wsadź do zmywarki na
najgorętszym programie - i już po smrodku.
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

7. Data: 2008-01-21 12:39:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> termoizolacyjnego zapachu plastiku/gumy?
> bo zapach jest ostry ze srodka i jakos po umyciu nie zniknal.

Namocz w stezonynm roztworze plynu do mycia garów na dwa-trzy dni
(zmieniajac roztwór - dobre rozkladaja sie po paru godzinach). Na koniec
zalej goraca woda, Jezeli po wystygnieciu nadal czuc obce zapachy powtórz i
zostaw niczym nie zakryte po wysuszeniu na pólce lub np. na chlodziarce
niech sobie postoi (to samo robi sie z termosami i kubkami do nich). Mozna
oplukac roztworem kwasu cytrynowego i kolejno sody oczyszczonej. Jezeli sa w
calosci stalowe mozna nasypac pare granulek sody zracej i zalac wrzatkiem -
niech sobie postoi.

8. Data: 2008-01-21 12:59:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A miałem nie pisać. Może Bluzgacz i XL nie dojrzą...

9. Data: 2008-01-21 13:06:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> A miałem nie pisać. Może Bluzgacz i XL nie dojrzą...

Haha. A elektryczny czajnik śmierdzący też można wygotować/namoczyć
płynem/zalać gorącą wodą w garnku/wsadzić do zmywarki/wlać kawę/mleko?
;)

--
Pozdrawiam - Aicha (ok, czepiam się, było w pierwszym poście)

10. Data: 2008-01-21 13:09:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Haha. A elektryczny czajnik śmierdzący też można wygotować/namoczyć
> płynem/zalać gorącą wodą w garnku/wsadzić do zmywarki/wlać kawę/mleko?
> ;)

Załóż sobie klamerkę do spinania prania na nos.

CHWILOWO...
Małże
Kenwood MA280
czy ktoś próbował zrobić