noz wegetarianski ???

1. Data: 2001-07-03 17:49:11

Temat: noz wegetarianski ???
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Kochani, wlasnie ujrzalam w telewiznie reklamowke, ktora zwalila mnie z nog.
Firma Mango reklamowala jakis cud zwany Chopacool (ustrojstwo do siekania
najrozniejszych rzeczy) - pomijam juz fakt, ze w reklamie padlo haslo "jego
kreatywnosc nie zna granic", co w odniesieniu do sprzetu jest conajmniej
dziwne. Ale najbardziej rozboil mnie "prezent" dokladany do tego dynksu - no
wlasnie nazywalo sie to "noz wegetarianski". I co wy na to ??? Ja sie
obsmialam jak norka ;-PPP
Herbatka

1. Data: 2001-07-04 07:08:37

Temat: Re: noz wegetarianski ???
Od: "Kianit / Dominika C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00c401c103e8$061dd940$0200a8c0@BeataMoryl...
. Ale najbardziej rozboil mnie "prezent" dokladany do tego dynksu - no
> wlasnie nazywalo sie to "noz wegetarianski". I co wy na to ??? Ja sie
> obsmialam jak norka ;-PPP
> Herbatka

O taaaaak, jak potrzebuję porządnej porcji śmiechu to oglądam tę reklamę
:)))))), uwielbiam ten kawałek o nożu, tak przy okazji z plastikowym ostrzem
:))))
Uśmiana Kianit

1. Data: 2001-07-04 07:41:18

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> wlasnie nazywalo sie to "noz wegetarianski". I co wy na to ??? Ja sie
> obsmialam jak norka ;-PPP

Ja tez :) Rozumiem, ze w nie wbija sie w mieso? W sumie, to hm... mialem
kiedys taki noz, ale wyrzucilem, a moze on byl wegetarianski...

Jader

1. Data: 2001-07-04 10:15:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>:)))))), uwielbiam ten kawałek o nożu, tak przy okazji z plastikowym ostrzem

plastikowe ostrze ma dzialac "kojaco" na salate, ktora nieladnie
wyglada po traktowaniu nozem miesnym (?)

P.S. Moze sie tym morduje wegetarian?
ale swoja droga, to jak szykuje zarcie dla miesozercow i
wegetarian to musze sie okropnie skupiac CO kroje KTORYM
nozem...moze to o to chodzi?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-04 15:26:49

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w artykule
news:51r5kto8gk0amv3sof0ldstbbksm9du1p3@4ax.com pisze...

> plastikowe ostrze ma dzialac "kojaco" na salate, ktora nieladnie
> wyglada po traktowaniu nozem miesnym (?)

To może nóz dla ortodoksyjnych Żydów? ZTCW oni maja oddzielne noże "mięsne"
i "mleczne" i pod żadnym pozorem nie wolno ich zamieniać...

Zaslav

1. Data: 2001-07-04 18:10:12

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> plastikowe ostrze ma dzialac "kojaco" na salate, ktora nieladnie
> wyglada po traktowaniu nozem miesnym (?)

Chyba nie, bo w telewizji mowili, ze noz sie super nadaje do obierania
warzyw.
Herbatka

Akcent grecko-wyspiarski
sery twarde