noże kuchenne

51. Data: 2009-12-22 17:50:05

Temat: Re: noże kuchenne
Od: "leku" <l...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak reasumując, przykładowo nóż "HD-5 Santoku 170mm" z oferty sklepu
> japanesechefsknife.com (8 od
> góry) jest nieporównywalnie lepszy od

135 $ * 3 zł = 405 zł + przesyłka z Japonii lub USA

> http://www.mediajet.pl/noz-stali-damascenskiej-chef-
cali-kc1631-p-145.html
> (a z przesyłką wyjdzie 30 zł. taniej)

330 zł + przesyłka w kraju

Jakoś nijak mi nie wychodzi taniej :)
Co nie zmienia faktu, że ten HD-5 wygląda porządniej.

pozdrawiam
leku

52. Data: 2009-12-22 23:45:47

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

leku pisze:

> 135 $ * 3 zł = 405 zł + przesyłka z Japonii lub USA

cali-kc1631-p-145.html

> 330 zł + przesyłka w kraju
>
> Jakoś nijak mi nie wychodzi taniej :)
> Co nie zmienia faktu, że ten HD-5 wygląda porządniej.

Eee to dolar skoczył nieźle, ostatnio jak patrzyłem to stał poniżej 2,30, tak czy
inaczej jedyną
słuszną ofertę noży japońskich w Polsce ma aktualnie www.sushi-shop.pl

Co do HD-5 to nóż nieporownywalnie lepszej jakosci od tego z mediajet.pl i gwarantuje
że warto tę
nadwyżkę dozbierać :-)

53. Data: 2009-12-23 20:28:33

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

leku pisze:

> [...]
>
> 330 zł + przesyłka w kraju
>
> Jakoś nijak mi nie wychodzi taniej :)
> Co nie zmienia faktu, że ten HD-5 wygląda porządniej.

Niesamowicie tanie ręcznie kute noże (Oczywiście znacznie lepsze od tego z oferty
mediajet):

o http://japan-blades.com/chef-knives/2565.html - Damast (rdzeń VG-10, świetna
japońska stal) - $55.00
o http://japan-blades.com/chef-knives/354.html - Proste gyuto z super twardej
węglówki - $42.00
o http://japan-blades.com/chef-knives/361.html - Uniwersalny z takiej samej węglówki
za grosze - $28.00

54. Data: 2009-12-30 17:34:52

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Niesamowicie tanie ręcznie kute noże (Oczywiście znacznie lepsze od tego z
> oferty mediajet):
>
> o http://japan-blades.com/chef-knives/2565.html - Damast (rdzeń VG-10,
> świetna japońska stal) - $55.00

Coś takiego sobie sprowadziłem; proszę przypomnieć jak go należy
konserwować?

Feah

55. Data: 2009-12-31 01:22:20

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> Coś takiego sobie sprowadziłem; proszę przypomnieć jak go należy
> konserwować?

Ja po dokładnym umyciu i osuszeniu noża używam normalnego oleju roślinnego, można też
kupić
specjalne olejki do pielęgnacji mieczy samurajskich, ale olej sobie z powodzeniem
radzi

56. Data: 2010-01-03 18:20:49

Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik vcore napisał:

> Ja po dokładnym umyciu i osuszeniu noża używam normalnego oleju
> roślinnego, można też kupić specjalne olejki do pielęgnacji mieczy
> samurajskich, ale olej sobie z powodzeniem radzi

Olejki do mieczy - inaczej mówiąc po prostu olejek goździkowy.

--
Darek

57. Data: 2010-01-04 09:04:59

Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

> Coś takiego sobie sprowadziłem; proszę przypomnieć jak go należy
> konserwować?
>

> Feah

specjalny olej "samurai tsunami"

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

Salatka z ryzem, czerwona- co to moze byc?
tk
Kiełbasa biała - Poznań
drożdże instant
śledzie bosmańskie