nozyk do maszynki do mięsa... ;-)

1. Data: 2002-09-27 09:11:39

Temat: nozyk do maszynki do mięsa... ;-)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się zabierałam za mielenie maku na tort makowy i... nie ma nożyka od
maszynki...
Prawie się załamałam - co też ja mogłam z nim zrobić - wczoraj używałam
maszynki... umyłam - wszystkie części są nożyka nie ma... Na szczęście nikt
z kosza nie wyrzucił... ;-)

--
Joanna, co to idzie mielić mak...
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-27 09:36:33

Temat: Re: nozyk do maszynki do mięsa... ;-)
Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie, to wiem gdzie mozna dokupic...
:)
pozdrowka
maniek

1. Data: 2002-09-27 09:42:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maniek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> W Warszawie, to wiem gdzie mozna dokupic...
> :)

Mak już zmielony - nożyk się znalazł w koszu przecież...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-27 10:06:54

Od: maniek <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to smacznego :))) i slodkiego zycze... :)

1. Data: 2002-09-27 10:34:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to smacznego :))) i slodkiego zycze... :)
> maniek

Nie będzie słodkie - moje torty są ostatnio wytrawne.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-28 14:20:44

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maniek" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> W Warszawie, to wiem gdzie mozna dokupic...
> :)
> pozdrowka
> maniek

To powiedz proszę gdzie można dokupić ten nożyk w Warszawie??

zupa krem szpinakowy
grill- banany
Jablecznik na zimno (P)
relacja - kupilem ekspres cisnieniowy