nuda w zwiazku

21. Data: 2002-10-23 07:05:47

Temat: Re: nuda w zwiazku
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> zobaczyc rusalke, nawet w
>
> No, tak. Nic nie stanie na przeszkodzie by zbałamucić
> rusałkę. No, to w końcu stanie, czy nie stanie?

"Kaczorowi nawet w zimnej wodzie staje"

Qwax

22. Data: 2002-10-23 07:21:11

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jestescie razem juz tak dlugo? i ciagle u rodzicow? Ktorzy moze tez sie
> martwia o wyzywienie i opranie??? To w takim razie nie dziwie sie ze wam
sie
> nuuuuudzi....

A nie przyszlo Ci do glowy ze moze ich nie stac na samodzielnie mieszkanie?
No i dlaczego od razu te zlosliwosci o wyzywieniu i praniu?

Magda

23. Data: 2002-10-23 07:32:47

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> "Kaczorowi nawet w zimnej wodzie staje"
>
> Qwax

Wyłącznie kaczorowi .... brrrr....

Sławek

24. Data: 2002-10-23 07:34:36

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Wyłącznie kaczorowi .... brrrr....
>
> Sławek

Eeee tam, powiedzmy, że widziałam a w końcu kaczką nie jestem...

pozdr.Joanna

25. Data: 2002-10-23 07:40:36

Od: Nela Mlynarska <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):

> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> hmm, nie umie, ale moze sprobuje naumiec :)

> jest lekki problem... na razie jeszcze jestesmy na lasce i nielasce
> rodzicow, wiec... dziwnie by to wygladalo ;-)

> wszystko powyzsze super :) ale wlasnie zbliza sie zima :-(
> wlasnie dlatego pytam o zajecia w domku :-)

Czy słusznie zauważam, że to mniej problem nudy a bardziej ciężkiej ****
;-)))

Najlepszym sposobem na nudę jest ruszenie czterech liter (wiem coś o tym,
mam mentalną nadwagę w tych okolicach ;-)).

Pozdrawiam,
Nela

26. Data: 2002-10-23 07:47:39

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nad tym wlaśnie ubolewam, że nam sie jakos nigdy nie
> skladalo, żeby porobić akty w plenerze. A oglądanie zdjęć
> innych panienek w terenie, to nie to samo:-(((

A coż szkodzi zrobić to teraz ?
No moze niekoniecznoie zimą, ale moze być jeszcze piękna jesień ? - te
kolorowe drzewa.
A ostatecznie w przyszłym roku wiosną.

Pozdrowienia.

Basia

27. Data: 2002-10-23 07:55:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> Czy mozecie mi podpowiedziec co mozna robic we dwoje
> (oprocz seksu i pieszczot ;-) w dlugie wieczory badz nawet
> popoludnia w domu?

Wyjsc z domu : spacery, rolki, rower, las.
Im glupsze pomysly tym lepiej na nude- ot chocby idzcie karmic kaczki,
zbierac kolorowe liscie, na hustawki, na sanki, na lyzwy, pobawcie sie w
berka we dwoje.
Nie ma nic lepszego niz powyglupianie sie razem a potem wspolny powrót
do cieplego domu, wspolna kolacja, kapiel, lozko...
pzdr
agi

28. Data: 2002-10-23 08:15:10

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał
w wiadomości news:ap5jdk$2ao1$1@news2.ipartners.pl...
zdjęć

> A coż szkodzi zrobić to teraz ?

Po pierwsze żona jest genetyczną "matką polką" i jakiś
wyjazd bez syna w praktyce nie dochodzi do skutku, a jest
już za duży, by brać bierny udział w sesji zdjęciowej. Nie
zauważam, ze strony żony działań, które pozwoliłyby mi mieć
poczucie, że bycie "matką polką" zostało na chwilę odłożone
na półkę specjalnie dla mnie/dla nas. Kiedyś taka poporodowa
jej odmiana w podejściu do życia i do mnie wywoływała we
mnie poczucie żalu i pewnego odtracenia, ale mi przeszło,
przyzwyczaiłem się i nie narzekam. Wystarcza mi to, co mam,
choc na pewno chciałbym znacznie więcej, zwlaszcza trochę mi
żal tego "niewykorzystania" z lat wczesniejszych. Drugą
kwestią jest jej wysoki poziom samokrytycyzmu i zupelnie nie
czuje się przed kamerą/obiektywem jeśli chodzi o jej figurę.
Na nic tlumaczenia, że nie modelkę chcę sfotografować, tylko
własną żonę. Wyjatkiem były wakacje dwa lata temu w
Sobieszewie w zachodniej części plaży, gdzie nie ma ludzi.
Zrobiłem spontanicznie dwa filmy, ale to nie bylo dokładnie
to, o co nam chodziło, ponieważ byliśmy oczywiście z synem i
akurat tego dnia nie mieliśmy zamiaru plażować i zona miała
bieliźniany dół, który psuje efekt końcowy. Gdybyśmy się
wcześniej przygotowali do sesji, to byloby super. Pozostaje
mi jedynie opracować żonę(rozebrac do końca:-)) ) w
Photoshopie, ale nie mam na to nigdy dość czasu i
samozaparcia. Podziwiam kobiety, które mając juz dzieci nie
zatracają tej pierwotnej, przed macieżyńskiej kobiecości.
Sokrates

29. Data: 2002-10-23 08:39:24

Temat: Odp: nuda w zwiazku
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@2...17.138.62...

> Tylko dwa razy byłaś w kawiarence! - a lubisz grać w szachy?

tu mnie zaskoczyłeś:-) ciekawe czy brałeś udział w mistrzostwach i czy to
może ty sie bałeś zagrać? :-)))) grywam prawie codziennie w jesienne
wieczory:-)

> Może znajdzeimy jakiś sposób na wspólną grę (od jakiejś gry trzeba
> zacząć ;-))) )

w zależności jaki masz ranking :-) nie chciałabym Ci robić przykrości :-)

> Albo na łonie natury

może być :-) wszystkie sposoby są dobre na nude a podszyte jeszcze
pomysłowością mają się nieźle w życiu partnerskim.

Sandra

30. Data: 2002-10-23 08:41:07

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja lubię się fotografować mimo moich rubensowskich kształtów zwłaszcza że
one podobają się mojemu mężowi
Joanna

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> samozaparcia. Podziwiam kobiety, które mając juz dzieci nie
> zatracają tej pierwotnej, przed macieżyńskiej kobiecości.

Takie małe moralne pytanie.
co dalej robić? - troche długie
reklama-wizytowki
opieka nad rodzicami