nuda w zwiazku

81. Data: 2002-10-23 11:11:36

Temat: Re: nuda w zwiazku
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Kwestią
> zasadniczą jest to, że ona w jakimś stopniu nie akceptuje
> siebie taką, jaką jest pod innymi względami i to ją blokuje.

No to Ci się nie nędzie nudzić jeszcze przez długi czas ;->

Tyle masz jeszcze do zrobienia !!!

Pozdrawiam
Qwax

82. Data: 2002-10-23 11:11:50

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich napisał(a):

> Czy jest ktoś, kto wie jak po czyms takim sie wraca do normalności?

Kiedyś w Muratorze był spory artykuł na ten temat, pisany przez
psychologa. W razie czego bym znalazł w szpargałach. Konkluzja była
niewesoła - sporo ludzi którzy się wybudowali ma kłopoty z
przystosowaniem się do nowego środowiska.

> Za kilka miesięcy koniec budowy, przeprowadzka i w
> zasadzie to... nie wiem co będzie. Poki jest młyn, człowiek
> nie myśli.

A ja właśnie wyniosłem się z rodziną od teściowej do własnego
mieszkania, którego budowę nadzorowałem od początku. Dzieci tatusia
poznały, bo wcześniej go nie widywały prawie zupełnie.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

83. Data: 2002-10-23 11:13:11

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" napisał(a):

> a ja się
> coraz bardziej niepokoję, co będzie, jak się skończy ten młyn.

Spokojnie, ten młyn się tak łatwo i szybko nie kończy po wybudowaniu. On
się dopiero rozkręca :)

84. Data: 2002-10-23 11:14:42

Temat: wanna [Re: nuda w zwiazku]
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwcia&Pstryk wrote:

> my tez mamy mala wanne. Zapewniam cie ze o to chodzi :)

Jak wanna ma dlugosc metra, a ludzie sa sredniego wzrostu (170 i
180), to jest fajnie, dopoki sie nie chce z niej wyjsc...
;-))))))))

Dominika

85. Data: 2002-10-23 11:22:07

Temat: Re: wanna [Re: nuda w zwiazku]
Od: "Mariusz" <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3DB684A2.95DF156A@man.szczecin.pl...

> Jak wanna ma dlugosc metra, a ludzie sa sredniego wzrostu (170 i
> 180), to jest fajnie, dopoki sie nie chce z niej wyjsc...
> ;-))))))))

jeszcze gdyby byla gleboka to byloby super :)

Mariusz

86. Data: 2002-10-23 11:23:31

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Sam na razie się nie wykazałeś, oprócz rozwalenia im
> telewizora. Zniszczyłeś im zabawkę, to zaproponuj coś w
> zamian:-))))

Sam chętnie się pouczę nim rady dawać zacznę

Pozdrawiam
Qwax

87. Data: 2002-10-23 11:29:44

Temat: Odp: wanna [Re: nuda w zwiazku]
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz <N...@s...netwytnijcalosc> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ap60kd$6br$...@f...acn.pl...
> Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
> jeszcze gdyby byla gleboka to byloby super :)

o tym samym pomyślałam :-) przy 100km żywej wagi wchodząca waga piórkowa
może przelać czare :-)))

super jest prysznic , pod nim można szaleć hmm:-)

Sandra

88. Data: 2002-10-23 11:31:33

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap6101$4g5$...@a...dialog.net.pl...

> o tym samym pomyślałam :-) przy 100km żywej wagi wchodząca waga piórkowa
> może przelać czare :-)))
>
> super jest prysznic , pod nim można szaleć hmm:-)

kg miałam na myśli :-)

89. Data: 2002-10-23 11:35:43

Od: Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

witam,

przede wszystkim spotkania ze znajomymi/przyjaciolmi
nie ograniczac sie tylko do spedzania czasu tylko i wylacznie
ze soba, wydaje mi sie ze to wlasnie jest powodem nudy

isc razem na spotkanie ze znajomymi albo osobno, jestem zdania
ze upieranie sie zeby wszystko robic razem ogranicza czlowieka
zwiazek powinien wzbogacac nasze zycie a nie ograniczac
podobnie przyjaciele, potrafia wspaniale je wzbogacac

pozdrawiam
globi

90. Data: 2002-10-23 11:47:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> :-))))popełnić ich tyle co ja? eh miejsce w piekle murowane :-)

no, no - stąd to doświadczenie?

Qwax

Takie małe moralne pytanie.
co dalej robić? - troche długie