nudzi si

201. Data: 2006-01-31 11:40:36

Temat: Re: nudzi si
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Ja też nie pracuję (choć zdarza mi się zarobkować), ani nie studiuję
> (choć kusi mnie na podyplom., oj kusi :-)), ale mi jest opiekunka
> potrzebna. Będziesz mnie oceniać jako gorszą od siebie? Czy jeszcze
> jakoś inaczej?

Ale na tyle na ile Cię poznałam, to gdyby nie było tej opiekunki to nie
siedziałabyś dorzewniając sobie jaka to jesteś biedna tylko wzięłabyś
się do roboty?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

202. Data: 2006-01-31 11:43:03

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> A gdzie widzisz jakąś przesadę?

Nie jaest przesadnie lepiej. O to mi chodziło.

> Uważam, że nie bardzo można.

Można :P

203. Data: 2006-01-31 11:48:04

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
Ale na tyle na ile Cię poznałam, to gdyby nie było tej opiekunki to nie
siedziałabyś dorzewniając sobie jaka to jesteś biedna tylko wzięłabyś
się do roboty?

'Dorzewniać' sobie lubię czasami, bom w końcu malkontentka (podobno). ;-)
Jak dla mnie to gsk ma bardzo 'ciekawe' te swoje problemy i wiele się przy
niej uczę. Jak np. nie postępować w życiu za żadne skarby.
I.

204. Data: 2006-01-31 11:49:00

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam wrażenie, że nie wychowałaś mamy...

Też mam takie wrażenie...
Ona mnie też nie.
I.

205. Data: 2006-01-31 11:51:09

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> A gdzie widzisz jakąś przesadę?

Nie jaest przesadnie lepiej. O to mi chodziło.

Ależ ja nigdzie nie piszę, że jest lepiej. Jest _inaczej_. I w to cudze
inaczej jest się, uważam, b. ciężko wczuć. Choć pokusa, by oceniać, jest
wielka. Wiem. ;-P
I.

206. Data: 2006-01-31 11:55:03

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
| Męża nie wychowała sobie, więc na niego nie może liczyć.

a co mnie to ? Takiego sobie wzięła to takiego ma. Niemniej jednak nie można
powiedzieć że jest samotna i zdana tylko i wyłącznie na siebie. To że nie
dopuszcza pomocy z zewnątrz też jest znamienite.

| Źle rozumiesz. Naprawdę. Szkoda, że nie czytasz ze zrozumieniem, a
skupiasz
| się na jakichś wydumanych własnych wyrzutach sumienia. Bo tak mi to
| wygląda...

czyli jest nas dwie - bo Ty też nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

| Co drugi dzień odbiera Ci dziekco z przedszkola. A jak masz zostać dłużej
| pracy, to nawet i codziennie Ci może odebrać. Coś źle z Twoich opisów
| zrozumiałam? Pisz jaśniej zatem. Bo ja jedynie na tym, co piszesz, mogę
| bazować.

piszę wystarczająco jasno - tylko że dla tego kto nie chce zrozumieć i
napisanie wielkimi literami nie wystarczy.

| I dlatego nie ma sensu krzyczeć: "Luuuudzie !!! Ona ma
| li jedynie dwójkę dzieci i Ty jej radzisz zeby zatrudniła opiekunkę bo
sobie
| z nimi razem nie daje rady ? To co mają powiedzieć rodzice którzy mają
| troje, czworo lub więcej dzieci - te to chyba potrzebują całego tabunu
| opiekunek :>"

a czemu nie ma sensu ? Ja mam proste zasady - jeśli widzę że ktoś sobie nie
radzi to mówię "kobieta sobie nie radzi" a nie udaje że nie widzę i mydlę
oczy że tak jest dobrze. Przykro mi Marchewko, ale ja - osobiście ja -
uważam że gsk ma poważny problem i opiekunka nic tu nie zmieni.
Mogę mieć takie zdanie ? Dziękuje :)

| A gdzie Ty widzisz różnicę, że zamiast męża może jej pomóc opiekunka? Nie
| może?

ależ może - wszyscy jej mogą pomóc. Możemy nawet ogłosić akcję sztandarową
"pomoc dla gsk" - tylko jeszcze gks musi chcieć tej pomocy. Dlatego uważam
że nie opiekunki jej potrzeba tylko zmiany własnego podejścia do problemu.

| No, właśnie, nie nasza. Co nie powoduje od razu, by ją piętnować (czy
| kogokolwiekk innego), że nie radzi sobie z wychowywaniem 2 dzieci i _może_
| mieć ochotę na pomoc kogoś innego, niż mąż, skoro ten się nie sprawdza.

Iwonko, ale ona nie chce pomocy opiekunki - bo im nie ufa ;)

| Ty nie zrozumiesz mnie (także gsk)
| ani tabunu innych matek, którym jest zwyczajnie ciężko nie mogąc liczyć na
| pomoc rodziny, czy męża.

ale jest różnica między "nie może" a "nie chce" - w wypadku gsk zawsze
czytam że ona nie chce bo "i tak zrobi to lepiej".

[..] Podobnie, jak w sytuację gsk, skoro jest diametralnie inna, niż
| Twoja.

oj żebyś wiedziała jak bardzo - ja już się pogodziłam z tym że pomoc jest mi
potrzebna i umiem o nią poprosić. Gsk - nadal ( mimo problemów z dziećmi,
mężem i chyba samą sobą ) nie potrafi tego zrobić. I tu się różnimy.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

207. Data: 2006-01-31 11:56:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):
> Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał
> |
> A kto nie ma takiej pomocy ? :>

Ja, ja nie mam!

Ewa

208. Data: 2006-01-31 12:10:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

| Ja, ja nie mam!

a chcesz ?

Mogę Ci oddać swoją babcię ;) Tylko nie wiem czy jej model kształtowania
osobowości na danonkach, bajkach i odwalaniem wszelkich prac za dziecko by
Ci się spodobał. Nie mówiąc już o karmieniu dzieci co drugi dzień rosołem :/

A skoro już w temacie - jak to strasznie mieszkać z osobą 76 letnią o
osobowości 4 latka, wiecznie zazdrosną i zaborczą, wiecznie mającą swoje
własne zdanie, potrafiącą przewiesić firanki w kuchni tylko dlatego że nie
wiszą tak jak ona chce żeby wisiały, nie mówiąc już o wyjściu z własnym
dzieckiem przed którym trzeba ignorować pytania w stylu : a czemu te
spodnie, a czemu ta bluzka, a ubierz ja cieplej, a weź jej nałóż kombinezon,
a nie te buty weź inne, nałóż jej sweter ( że też nigdy nie powiedziała "na
co jej ten sweter przecież jest ciepło" ), weź sanki, nie idź z nią tam,
zostaw ją w domu a sama idź. No i te : czemu nie może zjeść danonka, po co
jej to kupiłaś, to jest za wielkie, to jest za małe, a czemu to takie
czarne, a czemu to takie pomarańczowe, a na co jej to, czemu ona krzyczy -
przy mnie nigdy nie krzyczy, czemu nie zajmiesz się dzieckiem ( w czasie
kiedy ścielę łóżko ), czemu zostawiasz ją w wannie, czemu ona tak długo
siedzi w wodzie, nie kąp ją dzisiaj, po co jej umyłaś głowę. Nie mówiąc już
o notorycznym zakładaniu dziecku za małych ciuchów, wciskaniu na siłę
zeszłorocznych butów i ciągłego "to nie jest za małe,. jeszcze to wynosi".

Marchewka !!!! szykuj medal ! ;)

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

209. Data: 2006-01-31 12:19:00

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał
> |
> a co mnie to ? Takiego sobie wzięła to takiego ma.

True. I fakt. Więc na tym bazujmy. Nie może liczyć na męża, więc jakie
rozwiązanie znaleźć? Ja mówię: opiekunka (jako jedno z wielu), Ty: nie! bo
ma _tylko_ 2 dzieci, a opiekunka to przy 3 czy 4. Tylko to mi się w Twoich
wypowiedziach nie spodobało. W końcu każdy ma prawo do opiekunki, nawet
osoba samotna może mieć swoją opiekunkę. :-)

> Niemniej jednak nie można
> powiedzieć że jest samotna i zdana tylko i wyłącznie na siebie.

Z tego, co widzę, nikt nie podejmował takiej próby.

> sobie
> |
> a czemu nie ma sensu ?

Bo nie tylko matce trojga czy czworga dzieci może być potrzebna pomoc
opiekunki.

> [...]
> oczy że tak jest dobrze. Przykro mi Marchewko, ale ja - osobiście ja -
> uważam że gsk ma poważny problem i opiekunka nic tu nie zmieni.

Uważam podobnie - gsk ma poważny problem. Ale uważam także, że opiekunka
może bardzo jej pomóc. Przede wszystkim wrócić do równowagi.

> Mogę mieć takie zdanie ? Dziękuje :)

Ależ oczywiście! :-) A ja mogę mieć zdanie, żę nie masz podstaw oceniać
matki dwojga dzieci, czy jest w stanie sobie z nimi samodzielnie poradzić,
czy nie, skoro sama jesteś mamą jedynaczki, a w dodatku masz pomoc (różową,
zieloną, jakąkolwiek)? Dziękuję. :-)

> [...]
> że nie opiekunki jej potrzeba tylko zmiany własnego podejścia do problemu.

Tego też jej potrzeba.

> Iwonko, ale ona nie chce pomocy opiekunki - bo im nie ufa ;)

A to już insza inszość. W końcu ja jej tej opiekunki nie wtykam na siłę. ;-)

> na
> |
> ale jest różnica między "nie może" a "nie chce" - w wypadku gsk zawsze
> czytam że ona nie chce bo "i tak zrobi to lepiej".

Też tak odczytuję jej słowa. Niemniej jednak ma prawo do opiekunki, mimo iż
jest mamą _tylko_ 2 dzieci. Prawda?
I.

210. Data: 2006-01-31 12:21:37

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marchewka !!!! szykuj medal ! ;)

Medalu nie będzie. Jak sobie pościeliłaś, tak się wyśpij (w Twoim stylu
nieco, co?). Ja z moją Babką, której szczerze nie lubię, kontaktów nie
utrzymuję.
I.

Zabawka - dinozaur
Co teraz w Polsce na Komunie?