Ło Jezzu..

1. Data: 2001-09-04 21:31:15

Temat: Ło Jezzu..
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja st..

uszczęsliwiła mnie reklaówką (na oko: 2,5 kg) z kurkami
Co mozna z tego na szybko? poza nieśmiertelną jajecznicą :))

sadyl

1. Data: 2001-09-04 21:53:50

Temat: Re: Ło Jezzu..
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja st..
>
> uszczęsliwiła mnie reklaówką (na oko: 2,5 kg) z kurkami
> Co mozna z tego na szybko? poza nieśmiertelną jajecznicą :))

zamarynować,
zrobić sosik do mięsa... albo nie do mięsa... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-04 22:03:35

Temat: Re: ?o Jezzu..
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 04 Sep 2001 23:31:15 +0200, sadyl <s...@p...onet.pl>
wrote:

>Moja st..
>
>uszcz?sliwi?a mnie reklaówk? (na oko: 2,5 kg) z kurkami
>Co mozna z tego na szybko? poza nie?mierteln? jajecznic? :))
>
>sadyl

zapakowac w paczuszke i przyslac do Krysi, nie bedzie marudzic.

Krysia (przypadek czy co?)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-05 00:51:53

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Moja st..
>
> uszczęsliwiła mnie reklaówką (na oko: 2,5 kg) z kurkami
> Co mozna z tego na szybko? poza nieśmiertelną jajecznicą :))
>
> sadyl

Pasztet grzybowy zapiekany w ciescie (lub nie). Puszkkka pewnie ma
przepis na jakis grzybowy pasztet.
MB

1. Data: 2001-09-05 02:45:59

Od: j...@s...org (icbleu) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

>Moja st..
>
>uszczesliwi3a mnie reklaowk? (na oko: 2,5 kg) z kurkami
>Co mozna z tego na szybko? poza nie?mierteln? jajecznic? :))
>
>sadyl

Wyslij do mnie....;-))))
Art(Gruby).

1. Data: 2001-09-05 05:53:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wyslij do mnie....;-))))
>Art(Gruby).

przepraszam, ja bylam pierwsza, wiec jak on juz do mnie wysle, ja
zabiore troche i wysle reszte do Ciebie (zapytaj mojego dziecka -
jestem niezwykle sprawiedliwa)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-05 07:20:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zamarynować,

Tak po prostu? woda, ocet i warzywka?
czy masz jakis lepszy przepisik pod ręką?

> zrobić sosik do mięsa... albo nie do mięsa... ;-)

Wiem, że z wyglądu mam potecjalnie duże możliwości
Ale sosik z 2,5 kg kurek?
Chyba jednak mnie przeceniasz :)))

pozdrówka

sadyl

1. Data: 2001-09-05 07:23:17

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> zapakowac w paczuszke i przyslac do Krysi, nie bedzie marudzic.

Nie mam przekonania, jak kurki zniosą transport
Najlepiej byłoby zamrozić - ale technicznie to chyba mało realne

Może jednak warto spróbować?

adresik pocztowy proszę na priv
(jakaś szczątkowa forma wdzięczności za wszystkie gifty - a za łapki w
szczególności :))

sadyl

1. Data: 2001-09-05 07:33:40

Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja st..
>
> uszczęsliwiła mnie reklaówką (na oko: 2,5 kg) z kurkami
> Co mozna z tego na szybko? poza nieśmiertelną jajecznicą :))

Jest teraz taka gazeta z przepisami grzybowymi, a w niej m.in:
kurki duszone z koperkiem, taki "pieróg"- grzyby zawinięte w
mrożone
ciasto francuskie, zupki (mniam), jako nadzienie do drobiu i
sznycli, zapiekane,
w śmietanie, w pasztecikach i pierogach i smażone w cieście.
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-09-05 07:56:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak po prostu? woda, ocet i warzywka?
> czy masz jakis lepszy przepisik pod ręką?

Szczerze mówiąc - ugotować kurki, zalać zalewą - woda +ocet (zawsze próbuję
i nie potrafię podać stężenia) + ziele angielskie i listek laurowy,
zapasteryzować.

> Wiem, że z wyglądu mam potecjalnie duże możliwości
> Ale sosik z 2,5 kg kurek?
> Chyba jednak mnie przeceniasz :)))

Zrobić półprodukt do sosiku na zimę...
Zagotować kurki w małej ilości osolonej wody. Wlać do słoików pasteryzować 3
razy w 3 kolejne dni...

Pozdruffka
--
Joanna