o różnicach w wychowaniu [cross]

11. Data: 2010-11-16 23:38:24

Temat: Re: o różnicach w wychowaniu [cross]
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ibv42j$olk$1@node1.news.atman.pl...
> Moja żona zaszła w ciążę- pamiętam, jak się o tym dowiedziałem. Miałem w
> sobie radość i pewność, że będzie syn. Ba! Nie wyobrażałem sobie nawet, że
> mogła by być córka. Na wątpliwości żony potrafiłem odpowiadać naprawdę
> niegrzecznie. Na pytania kogoś z otoczenia, co będzie jak się okaże, że
> jednak córka- zatykało mnie. Nie wyobrażałem sobie, co ja będę z córką
> robił?

(...)

Jednak nieźle jesteś porąbany.

V-V

12. Data: 2010-11-16 23:39:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-17 00:38, Veronika pisze:

> Jednak nieźle jesteś porąbany.

I weź tu człowieku napisz coś osobistego...

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2010-11-16 23:43:06

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I weź tu człowieku napisz coś osobistego...

Dlatego nie piszę.
Mogłoby się okazać, że jestem jeszcze bardziej porąbana.

V-V

14. Data: 2010-11-16 23:47:13

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Dlatego nie piszę.
> Mogłoby się okazać, że jestem jeszcze bardziej porąbana.

E tam.

P.

15. Data: 2010-11-16 23:48:36

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> (...)
>
> Jednak nieźle jesteś porąbany.

Dlaczego? Dlatego że 27 lat temu tak czułem?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

16. Data: 2010-11-16 23:58:44

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

iana_corka_pomozcie_doradzcie_.html?v=2

> [...]
> moich synów, jak mi ich zazdroszczą (pisze tu o mężczyznach)- bez
> względu na to, co mówią. Kiedyś już, nawet na tej grupie- wspominałem o
> tym -dyskutantka podpisywała się mel- i obraziła się na mnie. Nazwała to
> nawet "parciem na geny".
> No cóż- jest to pewne zjawisko- które występuje. Nie wiem do końca-
> dlaczego tak jest. Jednak że tak jest- jestem przekonany. Choć kobiety
> tego raczej nie zrozumieją (im to chyba rzeczywiście wsio rawno)- u
> wielu mężczyzn chęć posiadania syna jest przeogromna- nawet, jak bardzo

No dobra, ale szczerze mówiąc nie do końca rozumiem czemu akurat syna?

Jak pamiętam, my byliśmy przy pierwszym dziecku po prostu ciekawi "Co
nam wyjdzie?" ;-) i nie pamiętam jakiś emocji związanych z płcią dziecka.
/Byłbym wdzięczny, gdybyś wzorem Drucha nie przypisywał mi w tym
momencie "wyparcia" jakis emocji tylko dlatego, ze sam miałeś inne./

Ja autentycznie tego nie rozumiem. /Tzn. mogę wymyślic parę teorii
psychologicznych ale to będą tylko teorie. Nie "poczuję" tego/

"Wyszła" córka, syn był drugi i w zasadzie uważam to za fajny układ -
teraz idę spytac vB-nową czy pamięta jak dowiedzioeliśmy sie o płci
drugiego dziecka (bo ja nawet nie).

Odpowiedź: przy porodzie. Przypomniała mi tylko, że w każdym przypadku
przeczuwaliśmy poprawnie płeć dziecka - pójscie ciąży w biodra było
wg.róznych "starych kobiet" sygnałem dziewczynki za pierwszym razem, zaś
"wysoko w brzuch" chłopca - i nawet imiona były juz gotowe. W drugim
przypadku NATYCHMIAST po urodzeniu stwierdziliśmy, że wybrane imię "NIE
PASUJE" do chłopca który się urodził - jakoś "wyglądał nam" na kogoś
innego i po kilku minutach nieco zakłopotanego gapienia sie na dziecko
(no bo przecież wcześnie coś ze soba ustaliliśmy) niemal jednocześnie
przerwaliśmy milczenie - nie on nie wygląda na Piotrka... idealnie
pasuje do wariantu alternatywnego ....

Może, gdyby drugim dzieckiem nie był to chłopiec tylko dziewczynka
byłoby nam przez chwilę trochę głupio: -eee znowu dziewczynka - to juz
znamy... Ale nie byłoby dramatu.
I tyle emocji.

Czy możesz jakoś mi dokładniej wyjaśnić jakim cudem wariant
"dziewczynki" był dla Ciebie niewyobrażalny/niepożądany?

pozdrawiam
vonBraun

17. Data: 2010-11-17 00:07:55

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego? Dlatego że 27 lat temu tak czułem?

No dlatego, że w głowie mi się nie mieści, że można coś takiego czuć.

V-V

18. Data: 2010-11-17 00:08:52

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> E tam.

Co e tam?

V-V

19. Data: 2010-11-17 00:21:39

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-listopad-10 w ramce
<news:4ce31ce7$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Veronika
zmalował:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> No dlatego, że w głowie mi się nie mieści, że można coś takiego czuć.

Nie mowiły o Tobie dzieci "ta z małą głową"? :)

20. Data: 2010-11-17 00:45:15

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Dnia 17-listopad-10 w ramce
> <news:4ce31ce7$0$27039$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Veronika
> zmalował:

> Nie mowiły o Tobie dzieci "ta z małą głową"? :)

Brzmi to jak obelga - ale może czegoś nie wiem i nie załapuję kontekstu?

Faktem jest, że jeśli ktoś pisze coś osobistego, to dowalanie mu zato
jest w mojej opinii chwytem poniżej pasa.

Może jednak zamiast "dyscyplinować" Veronikę w stylu godnym CB, napisz o
sobie, bo jeśli przypadkiem podzielasz emocje Chirona, to mozesz co
nieco rozjaśnić mi/Veronice skąd, tak silne parcie na płeć dziecka się
bierze.

vB

Chorzy psychicznie nie rozumieją zakazu palenia
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...
Co by było gdyby
Re: A we wtorek stanie u drzwi ...