perfumy

1. Data: 2002-12-30 15:45:14

Temat: perfumy
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kochane grupowiczki i grupowicze :)

Mam do Was pytanie, jakie są Wasze ulubione zapachy - perfumy do których
mimo wszystko po jakimś czasie wracacie, do których macie jakiś sentyment?
Jestem ciekawa czy dużo zapaszków się powtórzy.

Pozdrawiam
Małgorzata

1. Data: 2002-12-30 15:46:23

Temat: Re: perfumy
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Małgorzata " wrote:

> [...]
> których mimo wszystko po jakimś czasie wracacie, do których macie
> jakiś sentyment? Jestem ciekawa czy dużo zapaszków się powtórzy.

Extravagance - Givenchy :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-12-30 15:47:11

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam napisać jaki jest mój ulubiony perfum. Więc moim ulubionym jest
Eternity. Wkońcu sama nazwa nie pozwala zapomnieć o sobie, jak już lubić to
na wieczność :-)

1. Data: 2002-12-30 16:02:06

Temat: Odp: perfumy
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mimo wszystko po jakimś czasie wracacie, do których macie jakiś sentyment?
> Jestem ciekawa czy dużo zapaszków się powtórzy.

Dla mnie "Dune" ponad wszystko
=====
annaM

1. Data: 2002-12-30 16:03:21

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata <v...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:auppp0$hdb$...@n...onet.pl...
> Zapomniałam napisać jaki jest mój ulubiony perfum.

PERFUMY

Więc moim ulubionym jest

TWOIMI ULUBIONYMI SA

> Eternity. Wkońcu sama nazwa nie pozwala zapomnieć o sobie, jak już lubić
> na wieczność :-)

=====
annaM

1. Data: 2002-12-30 16:17:46

Od: "Schatzi" <s...@n...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata" <v...@o...pl> wrote in message
> [...]
> mimo wszystko po jakimś czasie wracacie, do których macie jakiś sentyment?
> Jestem ciekawa czy dużo zapaszków się powtórzy.

Extravagance Givenchy (witaj Lia:))
Roma Laura Biagiotti
Envy Gucci
Happy Clinique
Contradiction Calvin Klein
miałam tez kiedyś perfumy Marbert, do których mam sentyment ale nie można
dostać ich w Polsce

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-12-30 16:19:13

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Schatzi " wrote:

> Extravagance Givenchy (witaj Lia:))

ooooo, jak miło :)

1. Data: 2002-12-30 16:20:49

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie "Dune" ponad wszystko

Moja Mama na pewno by się pod tym podpisała ;-)

1. Data: 2002-12-30 16:30:18

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Meskie:

Chanel Allure pour Homme
Monsieur Lanvin
Givenchy Gentleman (nie Aquamarine)
Chanel Egoiste (nie Platinum)

Dla kobiety:
Dune i Samsara

Przemo (to nie perfum, tylko moje imie:-)))

1. Data: 2002-12-30 16:46:54

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dla kobiety:
> Dune i Samsara
>

> Przemo (to nie perfum, tylko moje imie:-)))

Ja do męskich dodałabym również Eternity - Calvina Kleina :-))

Małgorzata

Dermika - krem normalizujący na noc
Farbowanie wlosow
FAQ dieta