Znamiona - usowanie

1. Data: 2002-12-30 20:08:55

Temat: Znamiona - usowanie
Od: "Pawel Pawlak" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich szanownych grupowiczów!

Jestem właścicielem kilku niewielkich znamion (~1mm). Są one umiejscowione
na twarzy.
Są to najprawdopodobniej znamiona naczyniowe - krwionośne płaskie lub/i
znamiona barwnikowe płaskie.
Gdzie w Warszawie są gabinety w których zabieg usunięcia wyżej wymienionych
jest wykonywany profesjonalnie i najlepiej od ręki?
Interesuje mnie też cena zabiegu i czy zostają po nim jakieś blizny?
Proszę o zdanie głównie grupowiczów, którzy mieli przyjemność pozbycia się
tych nieprawidłowości rozwojowych skóry.

Pozdrowienia dla Was Wszystkich i Szampańskiego Sylwestra życzę!

Paweł Pawlak

1. Data: 2002-12-30 21:00:05

Temat: Re: Znamiona - usowanie
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim usuniesz jakiekolwiek znamie, skontaktuj się z lekarzem!!!! I niech
on, a nie kosmetyczka je usunie ...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-30 21:27:08

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na twarzy.
> Są to najprawdopodobniej znamiona naczyniowe - krwionośne płaskie lub/i

Czy to jest to samo co popękane naczyńka krwionośne ?
Ja stosowałem [tak facetem jestem ;) ] Diroseal (chyba) firmy Avene i dzięki
temu
skóra uległa znacznej poprawie, chodź siostra powiedziała, że można to też
laserowo załatwić

pozdrawiam
o3

1. Data: 2002-12-30 22:42:43

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o3 napisał:
> [...]

najlepiej takie znamie usunac pod okiem lekarza. Sa takie gabinety
dermatologiczno-kosmetyczne, gdzie udsuwaja znamiona od reki(i usuwa je
lekarz, a nie kosmetolog). Jezeli jest to naczynie moze ono zostac
zamkniete laserem specjalnym do naczynek, zabieg kosztuje okolo 250 zl w
zaleznosci od ilosci, powierzchni itp.. Jezeli jest to znamie o innych
wlasciwosciach moze ono zaostac usuniete za pomoca leseru co2, zabieg
rowniez wynosi okolo 250zl. Nie pozostaja blizny. Gabinet taki znajduje
sie na ul. pustuleczki 30 na Ursynowie.

1. Data: 2002-12-31 00:06:17

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlasciwosciach moze ono zaostac usuniete za pomoca leseru co2, zabieg
> rowniez wynosi okolo 250zl. Nie pozostaja blizny. Gabinet taki znajduje

Tyle ze znamion usuwanych laserem nie mozna zbadac u histopatologa a to
zawsze warto zrobic...
Mam ulotke gabinetu chirurgii plastycznej w Warszawie - nie bylam tam, nie
znam lekarzy ale podaje namiary
Gabinet chirurgii plastycznej
Al Jerozolimskie 101
www.sankowski.com.pl
Strony tez nie widzialam...

DominikaNM

1. Data: 2003-01-06 10:35:51

Od: "Tomasz Romanowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zostaje blizna, w zaleznosci od wielkosci. Jak mialem wieksze znamie -ok 6mm
to jest blizna.

Tomasz Romanowski
------------------------------------

1. Data: 2003-01-06 10:38:03

Od: "Tomasz Romanowski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

blizna jest chyba brzydsza od znamienia....

Tomasz Romanowski

> [...]
> tych nieprawidłowości rozwojowych skóry.
>
> Pozdrowienia dla Was Wszystkich i Szampańskiego Sylwestra życzę!

perfumy
Dermika - krem normalizujący na noc
Farbowanie wlosow
FAQ dieta