Stroj meski

1. Data: 2002-12-30 21:15:27

Temat: Stroj meski
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wlasnie wrocilem od przyjaciolki, z ktora doszlismy do wniosku, ze 20-letnie
studentki ubieraja sie 3-4 klasy lepiej niz 20-letni studenci. Tak przynajmniej
jest w moim srodowisku.
Pytam wiec Was, drogie Panie (jak sadze jest tu Was znakomita wiekszosc), jak
wyobrazacie sobie atrakcyjny/seksowny stroj dla 20-latka. Co Was drazni w
naszym ubiorze? Jaki stroj ostatnio zwrocil Wasza uwage? Etc...

pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2002-12-30 22:20:44

Temat: Re: Stroj meski
Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie wrocilem od przyjaciolki, z ktora doszlismy do wniosku, ze
20-letnie
> studentki ubieraja sie 3-4 klasy lepiej niz 20-letni studenci.

No tutaj chyba ciebie fantazja poniosla. Klade to na karb mlodego wieku. Wg
mnie jest calkiem porownywalnie tj. nieciekawie. Spojrz na kolezanki w
okresie sesji, prawie kazda bedzie nosic stringi choc rozmiar ciuchow w
szafie to nawet 50. Zalozy je choc ma potworny celulitis i ogolnie jakas
taka ameboidalna, o regularnych wymiarach metr na metr na metr. Popularne sa
wtedy takze bardotki choc biust wlascicielki moze byc jak uszy cocker
spaniela. To jest ten smak i lepsze ubieranie sie? Czysta socjotechnika i
pretensjonalnosc. Jako wykladowca akademicki znam to z doswiadczenia. Nie
zrozum mnie zle, oczywiscie posrod studentek jest wiele pieknych, szykownych
i z klasa, ale niestety wiekszosc to reprezentatywna probka spoleczna. Tak
jak wsrod studentow, niestety.

> [...]
> wyobrazacie sobie atrakcyjny/seksowny stroj dla 20-latka. Co Was drazni w
> naszym ubiorze? Jaki stroj ostatnio zwrocil Wasza uwage? Etc...

Co zwrocilo uwage? Stroj Batmana.... Oczywiscie zartuje:-))). Chyba pytanie
jest zbyt ogolnikowe, po prostu nie ma jednego uniwersalnego stroju ktory by
pasowal na wszyskie okazje. Do czego innych okazji sie smoking, blezer,
ramoneske, ogrodniczki, dres, plywackie kapielowki, tweed itp. Zalezy tez od
regionu swiata, jak mieszkalem w Teksasie to nosilem wytarte dzinsy Lee (a
bron Boze przed levisami!), koszule na zatrzaski, kowbojki i kapelusz, ktore
w Polsce wygladaja komicznie. Jesli cos jest "do wszystkiego" to tak
naprawde jest do niczego. Napisz troche wiecej to moze cos poradze.A moze
sam sie dowiem czegos zaskakujacego? Zaden ze mnie arbiter elegantiarum,
tyle ze bylem w paru miejscach, to mnie "otrzaskalo" .

szczere pozdrowienia,
Przemo

1. Data: 2002-12-31 00:16:57

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Sperling" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtedy takze bardotki choc biust wlascicielki moze byc jak uszy cocker
> spaniela. To jest ten smak i lepsze ubieranie sie?

Nie bede sie sprzeczala bo dawno nie widzialam duzej ilosci studentek w
sesji ale jesli chodzi o bielizne to mezczyzni tez grzesza:-) Ubieraja
bokserki do obcislych jeansow lub co gorsza do spodni od garnituru i
wszystko im sie zwija w obwarzanki... Albo nie pomysla zeby pod cienka
(polprzezroczysta) jasna koszule ubrac podkoszulek - tez wyglada to
nieapetycznie.
A takie stringi u kobiet wiekszych to chyba lepsze niz figi dodajace jeszcze
po dwa "walki" z kazdej strony widoczne pod spodniami?:-) A ze celulit
(swoja droga celulitis to dosc powazna i na szczescie nie tak czesto
spotykana choroba), co tam - gdyby dziewczyny z celulitem mialy nie nosic
stringow to w ogole by sie ich nie produkowalo:-)(stringow nie
dziewczat:-))) )
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-12-31 00:38:44

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| prawie kazda bedzie nosic stringi choc rozmiar ciuchow w
| szafie to nawet 50. Zalozy je choc ma potworny celulitis

A to, że każda, to rozumiem wiesz z doświadczenia?
Czy jakiś profesor ci podpowiedział?

Csirke

1. Data: 2002-12-31 01:51:01

Od: "Kitiara" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> wrote:

> A takie stringi u kobiet wiekszych to chyba lepsze niz figi dodajace
> jeszcze po dwa "walki" z kazdej strony widoczne pod spodniami?:-)

Oj, polemizowalabym... Szczegolnie, gdy wlascicielka owych stringow
wcisnie sie jeszcze w obcisle spodnie. Tak jej wtedy wszystko faluje,
trzesie sie, przelewa, matko... Mam taki widok dzien w dzien w pracy :(
A istnieja przeciez takie fajne, obcisle majteczki z przedluzona nogawka
modelujace figure... Posladki ida w gore, wydaja sie mniejsze,
jedrniejsze itd.

--
Kitiara
ICQ 69333584

1. Data: 2002-12-31 01:53:14

Od: "Kitiara" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> wiekszosc), jak wyobrazacie sobie atrakcyjny/seksowny stroj dla
> 20-latka. Co Was drazni w naszym ubiorze? Jaki stroj ostatnio zwrocil

Dla kazdego cos innego. Wszystko zalezy od wlsnego stylu, trybu zycia i
typu urody.
Ale niezaleznie od tego, draznia brudne, polamane pazury, tluste wlosy,
nieswieze ubranie i ogolne niedomycie.

1. Data: 2002-12-31 09:24:32

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A to, że każda, to rozumiem wiesz z doświadczenia?
> Czy jakiś profesor ci podpowiedział?

Nie, nie musial, sam zauwazylem. Nawet nie wiesz jak to bije po oczach.
Latwo daje sie zauwazyc co sie nosi pod ciuchami (w przypadku plci obojga),
chyba ze ktos nosi ultracienka bielizne taka jaka produkuje np. Schiesser.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2002-12-31 09:35:41

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko im sie zwija w obwarzanki... Albo nie pomysla zeby pod cienka
> (polprzezroczysta) jasna koszule ubrac podkoszulek - tez wyglada to

A czy ja mowilem, ze nie grzesza? Z innych meskich "zjawisk" dorzuce
noszenie obcislego podkoszulka na anorektyczne cialo. I jeszcze dzinsy
biodrowki i nisko zawieszona bielizna przy "piwnym brzuszku". Oszczedze ci
dluzszego opisu, bo nie chce aby ciebie zemdlilo.

Aha, nawet nie wiesz jak takie studentki w stringach wygladaja komicznie w
styczniu. Trzesa sie jak ratlerki na mrozie, ale oczywiscie swego dopna
:-(((. A pozniej pokretnie to tlumacza. Za 2 tygodnie sesja.....

pozdrowienia,
Przemo

PS Aha, zapomnialem dodac tradycyjnie meski brak dbalosci o fryzure....

1. Data: 2002-12-31 11:13:29

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitiara" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
.
> A istnieja przeciez takie fajne, obcisle majteczki z przedluzona nogawka
> modelujace figure... Posladki ida w gore, wydaja sie mniejsze,
> jedrniejsze itd.

A na nozce tam gdzie sie nogawka konczy nie robi sie waleczek? - zawsze mnie
to zastanawialo...:-) Nigdy nie kupowalam takiej bielizny wyszczuplajacej bo
zawsze sie balam ze jak sie scisne w jednym miejscu to mi sie pogrubi to co
poza tym obciskajacym....:-) Musialabym miec taki kombinezon, moze nawet z
golfem?...:-))))
Widzialam w lecie taka kobiete ktora (w sumie nie bardzo duza) miala pod
cieniutka, obcisla sukienka za ciasny stanik, za ciasne majtki i samonosne
ponczochy - tam gdzie ja to nie trzymalo to jej sie wylewalo:-( Wygladala
jak sznurek serdelkow:-)

DominikaNM

1. Data: 2002-12-31 11:48:08

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Spojrz na kolezanki w
> okresie sesji, prawie kazda bedzie nosic stringi choc rozmiar ciuchow w
> szafie to nawet 50. Zalozy je choc ma potworny celulitis i ogolnie jakas
> taka ameboidalna, o regularnych wymiarach metr na metr na metr.

nawet nie śmiem się zapytać skąd wiesz jaką bieliznę noszą twoje studentki

:)

Znamiona - usowanie
perfumy
Dermika - krem normalizujący na noc