Farby wielokrotnego uzytku

1. Data: 2002-12-31 09:10:55

Temat: Farby wielokrotnego uzytku
Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Czy sa jakies farby do wlosow wielokrotnego uzytku ? Takie ze robie sobie np
kilka pasemek, chowam a za jakis czas robie nastepne ?
Z gory dzieki, pozdrawiam
Mala Dorotka

1. Data: 2003-01-01 23:38:49

Temat: Re: Farby wielokrotnego uzytku
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takich farb nie ma.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-02 10:01:22

Od: "GoniaP" <gosiaczek_^@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
np
> kilka pasemek, chowam a za jakis czas robie nastepne ?

Pewnie ze sa :) Jest ich nawet calkiem sporo, tylko trzeba umiec ich uzywac.
Ale to akurat nie jest takie trudne. Farby takie to na przyklad koleston
welli albo londa, albo wiele innych, tanszych, drozszych, ktore mozesz kupic
w sklepie fryzjerskim. To sa farby w tubkach, dokupujesz do nich
odpowiedznia wode utleniona, mieszasz w wyznaczonych proporcjach i w
dowolnej ilosci, nakladasz na wlosy ile chcesz i jak chcesz, trzymasz
zgodnie z intrukcja, itd :) A tubke z farba chowasz i wyjmujesz nastepnym
razem, jak bedziesz potrzebowala. Bardzo proste.
Mam nadzieje ze wlasnie o to Ci chodzilo.
pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-01-02 10:24:58

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak Gosiu, zgadzam się z Tobą. Miałam na myśli to, że rozrobioną farbę
należy zużyć. Jeżeli kupisz farbę L'Oreala i ją rozrobisz, to nie wolno jej
odkładać na przyszły miesiąc, bo się utleni i będzie nie do użycia. A farby
fryzjerskie o jakich piszesz, to jak najbardziej - rozrabiasz tyle ile
chcesz, ale już rozrobionej też nie możesz odłożyć na "następny raz".
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-02 10:50:40

Od: "GoniaP" <gosiaczek_^@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fryzjerskie o jakich piszesz, to jak najbardziej - rozrabiasz tyle ile
> chcesz, ale już rozrobionej też nie możesz odłożyć na "następny raz".

Skoro wiesz, ze sa takie farby to dlaczego piszesz, ze ich nie ma? :))
To chyba oczywiste, ze farba rozrobiona sie po jakims czasie utlenia i nie
nadaje sie juz do uzywania. Zeby tego uniknac trzeba sobie rozrobic tylko
tyle farby, ile potrzeba, a z tubki mozesz uzyc nawet bardzo malo farby,
chociazby na jedno pasemko, tubke potem zakrecic i schowac. Z taka zakercona
tubka nic sie nie stanie, jak sobie troche polezy :) Sama woda utleniona
tez moze spokojnie polezec az do nastpnego razu.

Oczywiscie rozrobionej farby nie nalezy przechowywac. Natomiast oba jej
skladniki moga lezec nawet dosc dlugo i nadaja sie do wielokrotnego uzytku
jak najbardziej.

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-01-02 11:02:58

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrozumiałam, że koleżanka pyta o to, czy istnieją farby które po rozrobieniu
można nałożyć ponownie :)
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-02 12:13:51

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zrozumiałam, że koleżanka pyta o to, czy istnieją farby które po rozrobieniu
> można nałożyć ponownie :)
> Pozdrawiam serdecznie
> Kasia

Koleżanka może trochę mgliście napisała ale chodziło o to, co napsała Gosia.
Dziekuję bardzo, pozdrawiam i najlepszego w Nowym Roku
Mała Dorotka

Stroj meski
Znamiona - usowanie
perfumy