Znamiona - usowanie

From: "Pawel Pawlak" <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Znamiona - usowanie
Date: Mon, 30 Dec 2002 21:08:55 +0100

Witam wszystkich szanownych grupowiczów!

Jestem właścicielem kilku niewielkich znamion (~1mm). Są one umiejscowione
na twarzy.
Są to najprawdopodobniej znamiona naczyniowe - krwionośne płaskie lub/i
znamiona barwnikowe płaskie.
Gdzie w Warszawie są gabinety w których zabieg usunięcia wyżej wymienionych
jest wykonywany profesjonalnie i najlepiej od ręki?
Interesuje mnie też cena zabiegu i czy zostają po nim jakieś blizny?
Proszę o zdanie głównie grupowiczów, którzy mieli przyjemność pozbycia się
tych nieprawidłowości rozwojowych skóry.

Pozdrowienia dla Was Wszystkich i Szampańskiego Sylwestra życzę!

Paweł Pawlak