Re: obudowa wanny

From: "Piotr Juniewicz" <p...@g...softbank.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: obudowa wanny
Date: Wed, 19 Sep 2001 12:08:57 +0200

Hej

Podobnie ja obudowałem swój głęboki brodzik ( bloczki 6 cm gazobetonu ) - na
to poszły płytki.
Odradzam kładzenia płyt drewnopochodnych ( chyba, że porządnie
zaimpregnowane ) . U znajomych po 1,5 roku wszystko się popaczyło ( dużo
pary podczas kąpieli - słaba wentylacja - urok mieszkań w bloku z lat 70 ) a
lakierowane powierzchnie przy krawędziach wanny od kontaktu z wodą
zmatowiały i zczerniały - wyglądało to strasznie.

Najlepiej to obejrzeć sobie różne rozwiązania po znajomych - widać wtedy jak
to się prezentuje i jak wygląda po roku czasu użytkowania.

--
Bye
Piotr Juniewicz