Re: ocieplanie

From: "Adam" <a...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: ocieplanie
Date: Sun, 25 Nov 2001 09:14:38 +0100

Widocznie te polskie cegly nie sa tak dobre bo ja mam tak zrobione juz 15
lat i wilgoci nie mam.
Nie wiem skad u takich ludzi jak Ty bierze sie tyle zlosliwosci do niemiec
przypuszczam ze tak jak Ci co tutaj pracuja na czarno i w niemczech tylko
krytykuja to co w polsce a pozniej jak przyjada do polski to na odwrot.
po drugie wydaje mi sie ze to jest strona na porady a nie na wlasne
odczucia antyniemieckie.
Jesli chodzi o slowo Gruss to poprostu pozdrawiam i nic w tym nie ma
zlosliwego ani ujmujacego dla polski i Tych co przegladaja te strony, ale
jak sobie zyczysz to prosze
POZDRAWIAM adam