Re: ocieplenie okien na teraz

From: "Artur" <t...@n...adem.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: ocieplenie okien na teraz
Date: Sat, 10 Jan 2004 15:48:03 +0100

To że uszczelki gumowe są lepsze to akurat bym sie nie zgodził
po pierwsze nie służą do tego samego(gumowe stosuje sie do wewnątrz futryny
okna przy czym okno musi być dosyć równe -po prostu guma jest mniej
plastyczna iuszczelnienie z jednej strony może zaowocować szparą z drugiej
lub nimożliwością zamknięcia okna)
poprostu trzeba wiedzieć gdzie je założyć i które bo jest ich kilka rodzajów
po drugie lepsze uszczelnienie -na teraz- daje uszczelka piankowa są 2
rodzaje tańsza idroższa (polecana)
jak już pisałem wcześniej klei się ją do do okna nie do futryny więc temp.
na zewnątrz nie ma znaczenia
sposób klejenia:
oczyścić powierzchnię w miejscu klejenia
takim miejscem jest część ramy okna (pierwsze skrzydełko od strony
mieszkania) docisnąć gąbkę i to wszystko
trzeba jeszcze pamiętać o tym żeby nie było luki między poszczególnymi
paskami gąbki (na rogach)
ARTUR
..