oczekiwania mezczyzn i kobiet w zwiazkach

1. Data: 2002-11-03 13:09:00

Temat: oczekiwania mezczyzn i kobiet w zwiazkach
Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i znowu zadna wiedzy wzielam sie za pisanie kolejnego, mam nadzieje
rownie popularnego jak ostatnie, watka :)

pytanie brzmi:
JAKIE sa roznice w oczekiwanianiach (zwlaszcza w zwiazkach) kobiet i
mezczyzn? w oczekiwaniach od siebie nawzajem. bo na pewno nie sa takie same,
kobiety potrzebuja do szczescia czego innego, mezczynom wystarczy cos
innego. tylko co?

mam za soba ksiazke Gray'a "Mezczyzni sa z Marsa a kobiety z Wenus" ale
zapragnelam poznac opinie grupowiczow na ten temat. a akurat roznice miedzy
kobieta i mezczyna jakos szczegolnie mnie interesuja.

1. Data: 2002-11-03 13:47:20

Temat: Re: oczekiwania mezczyzn i kobiet w zwiazkach
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agulka" w news:aq36u1$153$1@news.onet.pl napisał(a):

> kobiety potrzebuja do szczescia czego innego, mezczynom
> wystarczy cos innego.

Czego innego potrzebuje Ziuta, a czego innego Stefcia. Podobnie Zenon ma
inne oczekiwania niz Ecik. Cyc moze jednak Ecik szuka tego samego co
Ziuta, a Stefcia tego co Zenon.

> tylko co?

O to trzeba ich z osobna zapytac.

> mam za soba ksiazke Gray'a "Mezczyzni sa z Marsa a kobiety z
> Wenus"

Gray oszukuje. Tak naprawde to kobiety pochodza z Ziemi, a mezczyzni...
tez z Ziemi ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-11-03 13:48:48

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

agulka wrote:
> JAKIE sa roznice w oczekiwanianiach (zwlaszcza w zwiazkach) kobiet i
> mezczyzn? w oczekiwaniach od siebie nawzajem. bo na pewno nie sa takie same,
> kobiety potrzebuja do szczescia czego innego, [..]

Mężczyźni i kobiety są tacy sami - mają te same pragnienia, marzenia,
oczekiwania.
Książkami typu Wenus-Mars nawet nie zawracaj sobie głowy to beletrystyka
dla niegrzecznych dzieci, brednie pisane pod publikę.

Cały pic w stworzeniu udanego związku to uświadomienie sobie,
że ta druga strona jest generalnie taka sama. Oczywiście pomijam
przy tym indywidualne unikalne popędy i pragnienia, ale te nie zależą
od rodzaju płci lecz osoby.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-11-03 14:14:15

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Nov 2002 14:48:48 +0100, Elita.pl napisał/napisała:
> Mężczyźni i kobiety są tacy sami - mają te same pragnienia, marzenia,
> oczekiwania.

Glupoty gadasz.. ale masz do tego prawo.

--
* Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-11-03 14:37:36

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papik :

> Glupoty gadasz.. ale masz do tego prawo.

A czym sie roznia?

Elita ma racje - przeciez zarowno kobiety i mezczyzni oczekuja od zwiazku
tego samego - chcemy bliskosci, ciepla, uczciwosci, wspolnego rozwiazywania
problemow, wspolnego przezywania radosci. Chcemy wiedziec, ze obok nas jest
ktos kto trwa, ktos kto dba o nas (nas - w liczbie mnogiej!). Nawet potrzeba
poczucia bezpieczenstwa, przypisywana streotypowo kobietom, nie jest w zaden
sposob odebrana mezczyznom. Jesli jestes kochany w jakis sposob czujesz sie
bezpieczny. Nieprawdaz?
Podstawowe oczekiwania sa takie same. Oczywiscie idac w to wszystko glebiej
zaczynaja sie pojawiac roznice, ale wynikaja one z podejscia do zycia oraz z
tego, ze rozne rzeczy maja rozne wartosci dla roznych osob. I nie mozesz
powiedziec, ze osoba, ktora jest ukierunkowana np. na kariere nie oczekuje od
zwiazku tego samego co Ty. Oczekuje, a ze nie potrafi zbudowac zwiazku to juz
inna bajka.
A bajki o Venus, Marsie czy innym Snikersie to jest dopiero MegaBajka.

Pozdrawiam,
Tris

1. Data: 2002-11-03 14:42:19

Temat: Odp: oczekiwania mezczyzn i kobiet w zwiazkach
Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego innego potrzebuje Ziuta, a czego innego Stefcia. Podobnie Zenon ma
> inne oczekiwania niz Ecik. Cyc moze jednak Ecik szuka tego samego co
> Ziuta, a Stefcia tego co Zenon.

masz racje, kazdy ma inne, swoje wlasne potrzeby ale juz od dawna wiemy ze
niektore z nich mozemy troche uogolnic i przyporzadkowac danej plci - i w
wiekszej ilosci przypadkow bedzie to zgodne z rzeczywistoscia.
mnie tylko interesuje jakie, chocby bardzo ogolne cechy nas roznia.
bo nie uwierze ze jestesmy od poczatku do konca tacy sami. jesli w budowie
samca i samicy ludzkiej sa roznice widoczne na pierwszy rzut oka - to watpie
zeby pomiedzy ogolem mezczyzn i kobiet nie bylo zadnych niezauwazalnych
golym okiem roznic

1. Data: 2002-11-03 14:47:43

Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaden
> sposob odebrana mezczyznom. Jesli jestes kochany w jakis sposob czujesz

ale nie uwazasz ze niektore z tych potrzeb, takie jak poczucie
bezpieczenstwa, dla jednej z plci jest najwazniejsze, a dla drugiej ma
wartosc drugorzedna?
nie przecze ze nie potrzbeujemy tego samego - w koncu wszyscy jestesmy tym
samym gatunkiem - ludzmi i jestesmy do siebie podobni - ale nie tacy sami.
mysle ze niektorych rzeczy kazda z plci moze potrzebowac w roznym stopniu -
jednych wiecej drugich mniej.

przeciez sa pomiedzy nami jakies roznice, i to nie tylko w budowie. to widac
nawet u malych dzieci - jak bawia sie dziewcyznki, a jak chlopcy, jak
wyglada ich zycie towarzyskie itd itd. takie glupie przyklady ale jednak
jest to dowodem ze jakies roznice istnieja

1. Data: 2002-11-03 14:50:34

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agulka" w news:aq3cd1$cni$1@news.onet.pl napisał(a):

> [...]

Mialo byc oczywiscie "Byc" ;-P

> ale juz od dawna wiemy ze niektore z nich mozemy troche
> uogolnic i przyporzadkowac danej plci

A wiec IMHO kobietom bardziej zalezy na zaangazowaniu emocjonalnym, a
mezczyznom na kontakcie fizycznym.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-11-03 14:50:44

Od: "agulka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mężczyźni i kobiety są tacy sami - mają te same pragnienia, marzenia,
> oczekiwania.

a ja sie nie zgodze. pozwol ze sie powtorze:
[...]
widoczne na pierwszy rzut oka. nie mzoesz wiec twierdzic ze jestesmy tacy
sami a kobiete od mezczyzny rozni tylko to czy produkuje plemniki czy
komorki jajowe

1. Data: 2002-11-03 14:54:30

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agulka" w news:aq3csp$e1d$1@news.onet.pl napisał(a):

> to widac nawet u malych dzieci - jak bawia sie dziewcyznki,
> a jak chlopcy,

Widzialem wielu chlopczykow bawiacych sie lalkami i wiele dziewczynek
zabierajacych autka swoim braciszkom. To, ze najczesciej chlopcy bawia sie
autkami czy pistoletami, a dziewczynki lalkami bierze sie w sporej mierze
rowniez z tego, ze rodzice takie zabawki kupuja poniewaz uwazaja, ze sa
one odpowiednie dla danej plci. Dzieci w efekcie sie do takiego wzorca
przyzwyczajaja.

pozdrawiam
Greg

A moze pl.soc.porady-sercowe ?
Beznadziejna Sytuacja
Prace pacjentow oddzialu psychiatrycznego
Pooglądaj...oceń...zak up...
milosc a pozadanie