Re: oczko wodne

Data: 2001-02-05 01:41:43
Temat: Re: oczko wodne
Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl>

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> napisał:

> Był ktoś na tej grupie co twierdził, że 80 cm głębokości oczka to w sam
> raz. Nawet gdzieś to zamieścił na stałe. ;-)))
> Pozdrawiam Jerzy

Dlaczego "był" a nie "jest" ???
Moje oczko ma mniej niż 80 cm i jakoś rybki zimują z grzałką oczywiście,
która utrzymuje stały przerębel. Niepowodzeniem skończyła się tylko hodowla
karpi koi, które po trzech sezonach (zimach) pod lodem, były już za duże jak
na moje oczko i podusiły się z niedoboru tlenu. Karasie wszystkie przeżyły.

Pozdrówki - Jagoda