Re: oczko wodne jeszcze raz

Data: 2004-09-01 21:47:07
Temat: Re: oczko wodne jeszcze raz
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl>

> Jeszcze raz, konkluzja. Oczko wodne o powierzchni poniżej 30 m kw
> wprawdzie nie wymaga pozwolenia na budowę, projektu itp.ale,,, wymaga
> zgłoszenia w urzędzie, który może nie zgodzić się na jego budowę. Bez
> takiego zgłoszenia będzie samowolą budowlaną z wszystkimi wynikającymi z
> tego faktu konsekwencjami.

Do tego momentu zgoda, lecz dalej proszę mi wytłumaczyć, czym różni
się "pozwolenie budowlane" na budowę oczka, od zgłoszenia budowy oczka. Ja to
rozumiem w ten sposób że "pozwolenie budowlane" wydaje urzędnik który zgadza
się na budowę, natomiast zgłoszenie składam osobiście i czniam decyzje
urzędnika, lecz do 30 m2 powierzchni. Czy to będzie miska czy oczko na folii, w
takim przypadku nie muszę mieć żadnej zgody urzędnika, w przepisach nic nie
stoi napisane, w sprawie zgody urzędnika po zgłoszeniu. Urzędnik przyjmuje do
wiadomości i fajerant. Jak będzie chciał to może sprawdzić w naturze czy to
oczko ma rzeczywiście te do 30 m2.
Pozdrawiam, mimo wszystko optymistycznie
Paweł Woynowski