od ktorej strony ogorka

1. Data: 2001-08-25 12:21:02

Temat: od ktorej strony ogorka
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie moi mili, mam pewien problem. a mianowicie: od ktorej strony
powinno sie obierac ogorki gruntowe zeby nie byly gorzkie?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-08-25 12:37:42

Temat: Re: od ktorej strony ogorka
Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> sluchajcie moi mili, mam pewien problem. a mianowicie: od ktorej strony
> powinno sie obierac ogorki gruntowe zeby nie byly gorzkie?
>
> pat

Hej!
Od jasnej do ciemnej. Ale czasem i to nie pomoże.

Namaste!
EuGeniusz Dębski

ZAPRASZAM DO WIZYTY: www.debski.art.pl

1. Data: 2001-08-25 13:08:17

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> Hej!
> Od jasnej do ciemnej. Ale czasem i to nie pomoże.
>
> Namaste!

Od razu widac, ze czlowiek bywaly w wyzszych sferach (atmosferycznych).
Moze jakis genialny przepis z jaka czy innego wysokogorskiego bydlecia?

KefIrek

1. Data: 2001-08-25 13:22:48

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" wrote:
> Hej!
> Od jasnej do ciemnej. Ale czasem i to nie pomoże.

dzieki, mam nadzieje ze dla tych wystarczy :)
ale skoro juz to mam jeszcze 3 pytania:
- dlaczego w jedna strone jest gorzki a w druga nie?
- po co cos takiego (ewolucyjnie) wytworzylo sie w ogorku?
- dlaczego obieranie we wlasciwa strone moze nie wystarczyc? i czy mozna
wtedy jeszcze jakos ratowac sytuacje?

no, to sie zrobily 4 :)

pozdr.
pat

1. Data: 2001-08-25 15:12:01

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - po co cos takiego (ewolucyjnie) wytworzylo sie w ogorku?
> - dlaczego obieranie we wlasciwa strone moze nie wystarczyc? i czy mozna

Hej!
Nie wiem czym się naraziłem Kefirkowi, może tym, że nie usunąłem
autoreklamy. Przepraszam.
O ogórku - w ciemnej stronie siedzi coś gorzkiego, fachwcy ci wyjaśnią. ALe
obierając od ciemnej rozprowadzasz tę gorycz po całym ogórku. Jeśli tak się
stanie możesz próbować opłukać go, ale - jak pisałem - czasem ta ilość
goryczki jest tak wielka, że ogór jest cały przesiąknięty i nie pomoże
święty boże.
A po co ewolucji ten numer? (wzruszenie ramion) Może broni w ten sposób
ogórek przed pożeraczami?..

Ot, tyle.
Usuwam podpis...

Namaste!
EuGeniusz Dębski

1. Data: 2001-08-25 18:16:47

Od: "Paolo" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko się zgadza - tylko trzeba ogórka trzymać prawą ręką a obierać lewą

1. Data: 2001-08-25 19:46:51

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...pl> wrote:

> sluchajcie moi mili, mam pewien problem. a mianowicie: od ktorej strony
> powinno sie obierac ogorki gruntowe zeby nie byly gorzkie?
>
> pat

Jka nie jestes pewna obieraj od srodka ku koncom.

Wladyslaw

1. Data: 2001-08-26 09:07:40

Temat: Odp: od ktorej strony ogorka
Od: "Rafał Gabryś" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bierzesz ogóra do ręnki,i obierasz go od strony jasnej ( czyli żółtej.
Patrycja ,życzeć powodzenia w obieraniu,Użytkownik PatryCCCja
<k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...

1. Data: 2001-08-26 10:42:12

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EuGeniusz Dębski" wrote:
> A po co ewolucji ten numer? (wzruszenie ramion) Może broni w ten sposób
> ogórek przed pożeraczami?..

ale wlasnie ciemna strona to ta przytwierdzona do reszty. a jasna to ta
gdzie pozostaje smietek po kwiatku. wiec kazdy zjadacz ogorkow zaczalby
przeciez od jasnej... chyba :)
dziwne mam problemy ale juz jakis czas sie nad tym zastanawiam ;)

pat

1. Data: 2001-08-26 12:09:52

Od: "Ewa N." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Najwyraznie natura chce zeby ogorki byly zjadane ! Przeciez to jedna z form
rozsiewu nasion (przy pomocy przwodu pokarmowego ogorkozercow, ktorzy moga
sie przemieszczac... w przeciwienstwie do ogorka... o ile sie nie myle...)

--
Niesz !

Sałatka
sałatka z makaronu