Re: odbija mu

From: Aniolek <A...@k...niebo.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: odbija mu
Date: Fri, 23 Apr 2004 12:51:10 +0000 (UTC)

Liscie opadly i Franka wygrazmolil(a):

> Witam!
> Mam pytanie: czy zauważyłaś kiedy zaczęło się takie zachowanie męża?
> Czy jest taki od początku Waszego związku, czy dopiero teraz, gdy zaczęły
> się problemy finansowe? Mężczyźnie trudno pogodzić się ze świadomością,
> że nie ma pracy, nie ma pieniędzy na życie... ale bicie,chwytanie za gardło
> i rzucanie o ścianę nie mieści się chyba w kategoriach stresu...

Od kiedy zaczely sie problemy, zawsze ze wszystkim radzil sobie sam,
z domu wyszedl majac 17-lat, bo uznal ze rodzice za bardzo chca nim
kierowac, na wszystko mial swoje zdanie,jest niezwykle oczytany
skonczyl tylko srednia szkole jednak sam poszezal swoja wiedze,
sam do wszystkiego dazyl, poprostu chlop co potrafi.
Nie bal sie wyzwan, 3 lata przepracowal na polnocy norwegii gdzie
ciemno i mrozno wycinajac drzewa. Teraz jest poprostu z niego chyba
wrak bedac niezdolnym do utrzymania rodziny. Sama czegos rowniez
szukam, z zawodu jestem krawcowa a takich jak ja chca po
szkole ale z doswiadczeniem, ktorego niestety nigdzie zdobyc nie mozna.
Od dwoch lat praktycznie nigdzie nie wyszlismy bo nie ma za co,
spotkania ze znajomymi moga sie skonczyc tylko na kawie, bez zadnych
rozrywek, to samo i dla dziecka, dziecku nawet powiedzialam zeby tacie
nie mowilo ze z dziadkami byl na karuzeli, bo by go dobilo, bo sam
chcial pojsc z synem na karuzele, jednak pieniadze ktore odkladal
musial poswiecic na niespodziewany wydatek.

--