oddawanie moczu z krwia

1. Data: 2002-12-30 21:00:49

Temat: oddawanie moczu z krwia
Od: "gerard" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czego objawem moze byc krew w moczu i czy jest to na tyle grozne ze trzeba
udac sie na pogotowie?

2. Data: 2002-12-30 21:03:45

Temat: Re: oddawanie moczu z krwia
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 22:00:49 +0100, gerard <g...@t...pl> wrote:
> Czego objawem moze byc krew w moczu i czy jest to na tyle grozne ze trzeba
> udac sie na pogotowie?
To zawsze objaw wymagający wyjaśnienia. (Niekiedy w trybie pilnym).

Najczęściej - krwotoczne zapalenie pęcherza

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

3. Data: 2002-12-30 21:26:01

Od: "gerard" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...
> To zawsze objaw wymagający wyjaśnienia. (Niekiedy w trybie pilnym).
>
> Najczęściej - krwotoczne zapalenie pęcherza

a jak dodam jeszcze takie objawy: pieczenie przy oddawaniu moczu, co chwile
chce sie "siku" ale wylatuje tylko odrobina moczu?
możliwe że to tylko krew mentruacyjna (oczywiście chora jest moja żona nie
ja)

to będzie to zapalenie?
dzięki za info

4. Data: 2002-12-30 21:26:23

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gerard wrote:
> Czego objawem moze byc krew w moczu i czy jest to na tyle grozne ze
> trzeba udac sie na pogotowie?

Lepiej na Izbe Przyjec najblizszego szpitala.

--
In God we trust, all others must present data

5. Data: 2003-01-01 19:10:25

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Dec 2002 22:26:01 +0100, gerard <g...@t...pl> wrote:

> [...]
> chce sie "siku" ale wylatuje tylko odrobina moczu?
> możliwe że to tylko krew mentruacyjna (oczywiście chora jest moja żona nie

Wszystko na to wskazuje. Ale trudno dać 100% pewną odpowiedź. Badanie ogólne
moczu będzie mogło więcej wyjaśnić.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

6. Data: 2003-01-04 08:58:47

Temat: Odp: oddawanie moczu z krwia
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czego objawem moze byc krew w moczu ?
Krew w moczu może się też pojawić przy kamieniach nerkowych. Przesuwający
się kamień może spowodować krwawienie.
Kasia

Bioparox i alkohol??
gronkowiec złocisty