odkurzacz centralny

1. Data: 2006-07-31 20:11:34

Temat: Re: odkurzacz centralny
Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
news:ec6uah$due$1@nemesis.news.tpi.pl...
> wlasnie minely 3 lata jak uzytkuje toto.
> Calkowity koszt to 5,5 tys. PLN. za zestaw centralny, 6 gniazd i "szufelke"

teraz materiały jakieś 500 zł - jednostka koło 2000

2. Data: 2006-08-19 11:50:45

Temat: odkurzacz centralny
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie minely 3 lata jak uzytkuje toto.
Polecam zdecydowanie - jedna z najlepszych rzeczy jakie zamontowalem i
kupilem z wyboru do domu.
Wisi na scianie w garazu, wydech na zewnatrz, na 3 poziomach po 2 gniazda,
jeden 10,5 m waz i rura z wlacznikiem.
Pojemnik - 22 l oprózniam raz na pól roku.
Ogólnie rewelacja.
Dziwie sie, ze tak malo osób zaklada te instalacje w domach.
Calkowity koszt to 5,5 tys. PLN. za zestaw centralny, 6 gniazd i "szufelke"
w kuchni.

3. Data: 2006-08-19 13:22:07

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mietek napisał(a):
> Dziwie sie, ze tak malo osób zaklada te instalacje w domach.
> Calkowity koszt to 5,5 tys. PLN. za zestaw centralny, 6 gniazd i "szufelke"
> w kuchni.

pewnie dlatego, ze odkurzacz to 10% w/w kwoty :-)

Sierp

4. Data: 2006-08-19 20:14:21

Od: "zoneo" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

yy w zyciu bym nie pomyslal ze to takie tanie u mnie juz zapozno a ja
glupi mam rainbow'a za prawei 5000zł i to najgorszy zakup w zyciu w
dodoatku za taka kase :|

5. Data: 2006-08-19 21:30:50

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yy w zyciu bym nie pomyslal ze to takie tanie u mnie juz zapozno a ja
glupi mam rainbow'a za prawei 5000zł i to najgorszy zakup w zyciu w
dodoatku za taka kase :|

no właśnie, ale dla Sierp`a drogo :)

6. Data: 2006-08-20 04:07:29

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za zestaw centralny, 6 gniazd i "szufelke" w kuchni.

a powiedz czy ta szufelka w kuchni się do czegoś przydaje ??

7. Data: 2006-08-20 09:31:12

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mietek napisał(a):
> no właśnie, ale dla Sierp`a drogo :)

bo ja bym w zyciu na takie przereklamowane g... nie wyrzucil 5tys ;-)
poza tym ja nie mowie, ze dla mnie drogo - ja mowie, ze dla
wielu drogo, bo ty sie nie wiem czemu dziwisz, ze to takie tanie i
takie super..
swoja droga - wiele sie mowilo o zyjatkach w takich odkurzaczach...

Sierp

8. Data: 2006-08-20 14:29:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> bo ja bym w zyciu na takie przereklamowane g... nie wyrzucil 5tys ;-)

A skąd wiesz, czy to przereklamowane g..., skoro nie nigdy tej kasy nie
wyrzuciłeś?

> [...]
> takie super..
> swoja droga - wiele sie mowilo o zyjatkach w takich odkurzaczach...

Napisz może jakieś konkrety, to przynajmniej Twój głos w dyskusji będzie
miał jakąś wartość. Ja myślę o zamontowaniu takiego odkurzacza i chętnie
posłuchałabym o jego zadach i waletach ;-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-08-20 17:36:56

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A skąd wiesz, czy to przereklamowane g..., skoro nie nigdy tej kasy nie
> wyrzuciłeś?

po komentarzach? nie musze sam kupic, aby wyrobic sobie opinie na
podstawie opinii uzytkownikow
patrz chocby opinia zoneo'a

> Napisz może jakieś konkrety, to przynajmniej Twój głos w dyskusji będzie
> miał jakąś wartość.

ale po co mam pisac, skoro archiwum wiele o tym powie - bo takie
dyskusje pamietam na tej grupie.
Ja sygnalizuje, ze mowiono o tym, ale roboty za kogos
odwalac nie bede :-) Jak ktos jest zainteresowany, to groups.google.pl

> Ja myślę o zamontowaniu takiego odkurzacza i chętnie
> posłuchałabym o jego zadach i waletach ;-).

j.w. :-)

Sierp

10. Data: 2006-08-20 21:43:16

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> po komentarzach? nie musze sam kupic, aby wyrobic sobie opinie na
> podstawie opinii uzytkownikow
> patrz chocby opinia zoneo'a
>Sierp

sierpie-cos ci się pomerdało-ja pisałem o odkurzaczu centralnym nie o wodnym

obudowa do okapu
wyciąg czy okap nad gazową?
palnik tylko pod WOK ?
Ile za panele?