odkurzacz centralny

11. Data: 2006-08-20 21:44:28

Temat: Re: odkurzacz centralny
Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a powiedz czy ta szufelka w kuchni się do czegoś przydaje ??

oczywiscie, podmiatasz do szufelki noga naciskasz dinks i smieci nie ma.
Przydatne na co dzien - w kuchni zawsze smieci sie najbardziej zwlaszcza gdy
robi sie obiady.

12. Data: 2006-08-21 16:20:24

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mietek napisał(a):
> "> po komentarzach? nie musze sam kupic, aby wyrobic sobie opinie na
>
> sierpie-cos ci się pomerdało-ja pisałem o odkurzaczu centralnym nie o wodnym

a ja nie pisze o twojej opinii tylko o zoneo'a :-)

Sierp

13. Data: 2006-08-21 17:38:10

Od: "zoneo" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> a ja nie pisze o twojej opinii tylko o zoneo'a :-)
>
> Sierp

Ale ja się źle wypowiadałem o Rainbow a to jest przeciez zwykly
wodny odkurzacz (tylko w niezwyklej cenie 5tys) a nie centralny.
O centralnym nic nie wiem bo nie uzytkowalem ale napewno jest warty tej
kasy

14. Data: 2006-08-22 20:38:03

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Mietek napisał(a):
> wlasnie minely 3 lata jak uzytkuje toto.
> Dziwie sie, ze tak malo osób zaklada te instalacje w domach.
> Calkowity koszt to 5,5 tys. PLN. za zestaw centralny, 6 gniazd i "szufelke"
> w kuchni.
A nie masz problemow z plesnia? Znajomi zainstalowali jakos niecale 2
lata temu, i ile razy u nich jestem to jest temat dyzurny "czym jeszcze
probowac zwalczyc ta cholerna plesn" bo wlasnie od kuchni sie zaczelo, a
teraz ze wszystkich otworow smierdzi plesnia. Niby nie powinno
przeszkadzac, bo sa w stanie spoczynkowym zatkane, ale i tak poczucie ze
cos plesnieje jest nieprzyjemne. W dodatku oproznianie pojemnika to
pewnie horror, jak tam tez im plesnieje...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

15. Data: 2006-08-22 20:41:10

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zoneo napisał(a):
> Ale ja się źle wypowiadałem o Rainbow a to jest przeciez zwykly
> wodny odkurzacz (tylko w niezwyklej cenie 5tys) a nie centralny.

argh...
piszac
"bo ja bym w zyciu na takie przereklamowane g... nie wyrzucil 5tys ;-)"
mialem na mysli wlasnie rainbow'a ustosunkowujac sie do tego,
ze porownujecie rainbowa do odkurzacza centralnego i sugerujac,
ze odkurzacz po prostu kosztuje 5tys, a ja bym tego g... (rainbowa)
nie kupil po prostu (za tyle)

dobra, koniec tematu, chyba juz jasne co mialem na mysli, pewnie
za malo precyzyjnie sie wyrazilem, obiecuje poprawe :-)

Sierp

16. Data: 2006-08-22 21:29:22

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> cos plesnieje jest nieprzyjemne. W dodatku oproznianie pojemnika to pewnie

hm. ja nie mam tego problemu.
Ale pewnie dlatego, że nie odkurzam odpadków "mokrych"
tylko "suche"
Ale rzeczywiście z kuchennymi odpadami trzeba ostroznie.

Opróżnianie pojemnika nie jest żadnym horrorem.

17. Data: 2006-08-23 09:16:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> piszac
> "bo ja bym w zyciu na takie przereklamowane g... nie wyrzucil 5tys ;-)"
> mialem na mysli wlasnie rainbow'a ustosunkowujac sie do tego,

No widzisz, to wszyscy Cię źle zrozumieli, bo ja też myślałam, że
piszesz o centralnym.

Ewa

18. Data: 2006-08-23 09:33:40

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, to wszyscy Cię źle zrozumieli, bo ja też myślałam, że piszesz
> o centralnym.

Nie wszyscy. Moim skromnym zdaniem określenie
"przereklamowane g..." jednoznacznie identyfikuje rainbow'a,
a nie centralny.

Witek

19. Data: 2006-08-23 11:33:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witek napisał(a):

> Nie wszyscy. Moim skromnym zdaniem określenie
> "przereklamowane g..." jednoznacznie identyfikuje rainbow'a,
> a nie centralny.

Jjjasne ;-)

Ewa

obudowa do okapu