odliczenie od podatku

1. Data: 2006-12-18 17:06:32

Temat: odliczenie od podatku
Od: "Andrzej" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze podzielcie sie ze mna wiedza - moze ktos jest w takiej
sytuacji jak ja. Kupilem mieszkanko w pazdzierniku na rynku wtornym i
powiedziano mi ze moge to odliczyc w przyszlym roku skladajac PIT. W jednym
urzedzie skarbowym mowia ze to prawda a w innym ze nic z tego gdyz takie
odliczenie przysluguje jedynie w przypadku kupna mieszkan na rynku
pierwotnym. Ktos moze ma jakies informacje?
dzieki z gory
Andrzej

2. Data: 2006-12-18 17:14:54

Temat: Re: odliczenie od podatku
Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):

> [...] odliczenie przysluguje jedynie w przypadku kupna mieszkan na rynku
> pierwotnym. Ktos moze ma jakies informacje?

Ta wersja jest prawdziwa :(

--
spp

3. Data: 2006-12-20 00:36:22

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spp" <s...@o...pl> wrote in message news:em6iac$mci$1@news.onet.pl...

> Ta wersja jest prawdziwa :(

A "oni" mają na to jakieś logiczne argumenty?
Anka

4. Data: 2006-12-20 05:35:21

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> A "oni" mają na to jakieś logiczne argumenty?

Ustawę o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych.

(nie wiem, czy logiczna, ale obowiązująca) :)

--
spp

5. Data: 2006-12-20 15:44:56

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):
> [...]
> odliczenie przysluguje jedynie w przypadku kupna mieszkan na rynku
> pierwotnym. Ktos moze ma jakies informacje?

ale _co_ odliczyc
samo kupno mieszkania? w zadnym z tych wypadkow nie mozna

Koszty odsetek od kredytu? tylko na rynku pierwotnym
Zwrot czesci podatku VAT przy remoncie na materialy budowlane? W obu
przypadkach

Sierp

POPELNILEM
Telemarket na grupie