odmrożone dłonie

1. Data: 2002-10-21 13:17:34

Temat: odmrożone dłonie
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakis sposób aby pozbyć sie zaczerwienienia odmrożonych dłoni?
Czy istnieją jakies preparaty lub sposoby aby zmniejszyć skutki odmrożenia?

1. Data: 2002-10-21 13:18:12

Temat: Re: odmrożone dłonie
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeannette" wrote:

> Czy znacie jakis sposób aby pozbyć sie zaczerwienienia odmrożonych
> dłoni? Czy istnieją jakies preparaty lub sposoby aby zmniejszyć
> skutki odmrożenia?

wizyta u manikiurzystki,
okłądy z prafiny,
kąpiele w oliwie z oliwek

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-21 13:26:09

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette wrote:

> Czy znacie jakis sposób aby pozbyć sie
> zaczerwienienia odmrożonych dłoni?

Bardzo dobrze efekty dają serie darsonwalizacji
w gabinecie kosmetycznym.

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 13:27:42

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer GABi zrzucił jesiennie taki liść: ;o)
> Bardzo dobrze efekty dają serie darsonwalizacji
> w gabinecie kosmetycznym.

Boszsz... A soto?
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-10-21 13:31:57

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na czym polega darsonwalizacja, ile kosztuje?

1. Data: 2002-10-21 13:40:34

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette wrote:

> Na czym polega darsonwalizacja,
> ile kosztuje?

To zabieg miejscowy, wykonywany przy pomocy szklanych,
próżniowych elektrod ( tzw.peloty)
Mają one różne kształty, w przypadlu dłoni najlepsza
jest taka w kształcie grzybka, Luku, lub obracających się wałeczków.

Elektrodę przemieszcza się w pewnej odległości od skóry,
następuje wtedy delikatne wyładowanie elektrostatyczne,
w postaci iskrzenia.
Bez obaw, to jest nawet bardzo przyjemne :)))

Ile kosztuje ?
Teraz nie wiem.
Darsonwala używa się jako jednego z elementów
całego zabiegu kosmetcznego przy oczyszczaniu cery.
Nie znam więc jego ceny jednostkowej.
A nie kiedy ja prowadziłam gabinet,
były to zupelnie inne ceny.

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 13:45:54

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Darsonwala używa się jako jednego z elementów
> całego zabiegu kosmetcznego przy oczyszczaniu cery.
> Nie znam więc jego ceny jednostkowej.
> A nie kiedy ja prowadziłam gabinet,
> były to zupelnie inne ceny.

Czyli to to cos co uzywa sie podczas oczyszczania buzi/ Takie co daje
metaliczny posmak w ustach... i tak fajnie w szklanym czyms strzela... dosc
przyjemne bylo z tego co pamietam
Kiedys jak dostalam na cos uczulenie a bylam przy okazji z kolezanka u
kosmetyczki dala mi to i tak przez jakis czas jezdzilam po podraznionej
skorze. Efekty bardzo szybkie
Kropelka

1. Data: 2002-10-21 13:49:26

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka wrote:

> Czyli to to cos co uzywa sie podczas oczyszczania buzi/ Takie co daje
> metaliczny posmak w ustach...

To jest zabieg galwanizacji.

> i tak fajnie w szklanym czyms strzela... dosc
> przyjemne bylo z tego co pamietam

A to już tak.
Iświeci zazwyczaj na fioletowo ;)

> Kiedys jak dostalam na cos uczulenie a bylam przy okazji z kolezanka u
> kosmetyczki dala mi to i tak przez jakis czas jezdzilam po podraznionej
> skorze. Efekty bardzo szybkie

I jeden i drugi zabieg służy to tego celu.
Przy pomocy galwanizacji można z kolei wprowadzić
do skóry odpowiednie leki.
Wapno, witaminę C i inne .

--
GABi

1. Data: 2002-10-21 13:51:45

Od: Bunia <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeannette wrote:

> Czy znacie jakis sposób aby pozbyć sie zaczerwienienia odmrożonych dłoni?
> Czy istnieją jakies preparaty lub sposoby aby zmniejszyć skutki odmrożenia?

Sprawdzony sposob mojej prababci: mama mieszkala na wsi i czesto gdy
byla dzieckiem przytrafialy jej sie mocno odmrozone lapki:
kupujemy lub przywozimy wiejska kiszona kapustke, odciskamy z soku,
z kapusty gotujemy bigosik a w pozostalym soku moczymy dluuuuugo
lapki. Pozniej oczywiscie lapki pachna kapustka, ale za to po
odmrozeniach ani sladu.

Bunia

1. Data: 2002-10-22 08:59:00

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeannette" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakis sposób aby pozbyć sie zaczerwienienia odmrożonych dłoni?
> Czy istnieją jakies preparaty lub sposoby aby zmniejszyć skutki
odmrożenia?

a czy czasami nie jestes mloda, dojrzewajaca osoba?
czesto tak wygladaja dlonie w okresie mlodzienczym i mysli sie, ze
odmrozone, a potem stany takie mijaja bezpowrotnie i zapominasz o tym . U
mnie tak bylo...

Jola L-L

do krakowianek
Drgająca powieka