Sposoby na pozbycie się kataru

1. Data: 2002-10-21 11:56:09

Temat: Sposoby na pozbycie się kataru
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich w grupie.
Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne pozbycie
się uciążliwego kataru?

Kuleczka

1. Data: 2002-10-21 12:00:15

Temat: Re: Sposoby na pozbycie się kataru
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Marta <m...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne
> pozbycie się uciążliwego kataru?

Jeśli tydzień to wystarczająco szybko, to proponuję przeczekać. Właśnie
sam leczę się teraz tym sposobem. :-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-21 12:12:37

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne pozbycie
> się uciążliwego kataru?

Ja znam jeden niezawodny, acz dyskusyjny.
Ja go stosuje bo nie moge sobie pozwolic w pracy na katar.
To lek Cirrus, z tym ze to pochodna efedryny, ale to lek nowej generacji,
wiec raczej nie przysparza klopotow natury psychicznej:)

Jest bez recepty, ale tylko male opakowanie.
Biore go tydzien a potem przestaje i kataru nie ma.

Aha warto pamietac ze on jedynie lagodzi objawy, nie przyczyny - jesli minie
Ci katar nie znaczy ze jestes zdrowa:)

Kaska

1. Data: 2002-10-21 13:01:05

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To lek Cirrus, z tym ze to pochodna efedryny, ale to lek nowej generacji,
> wiec raczej nie przysparza klopotow natury psychicznej:)

e tam, efedryna z natura psychiczna to moze cos miec wspolnego w dawkach
uderzeniowych, a w mniejszych to pobudzi, jeszcze tluszczyk pomoze
spalic...
gorsze rzeczy mozna kupic w aptece ;)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-21 13:03:50

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne pozbycie
> się uciążliwego kataru?

Och katar... ile ja z nim sie nawalczylam
Moge juz robic za encyklopedie kataru hehehe. Polecam rowniez tabletki
cirrus plus plukanie (lub chociazby zakrapianie) sola fizjologiczna.
To ostatnio odkryty na grupie dzieciowej patent. I przy moich zatokowych
katarach sprawdzil sie rewelacyjnie.
Przestrzegam przed kroplami. Sa dobre ale naprawde trzeba uwazac bo skutki
uboczne sa straszliwe.
Jak bedziesz chciala wiecej napisz na priva;-0
Kropelka

1. Data: 2002-10-21 13:14:18

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" wrote:

> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne
> pozbycie się uciążliwego kataru?

Sudafed - tabletki,
od niedawna bodajze juz bez recepty,

--
Lia
GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2002-10-21 13:14:39

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Witam wszystkich w grupie.
| Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne pozbycie
| się uciążliwego kataru?

Zależy jaki ten katar i jaka jest jego przyczyna. Jeśli to przeziębienie to
ja biorę przede wszystkim dużo witaminy C. Jeśli masz zapchany nos to
polecam Acatar, jako pomoc doraźna jest świetny (ale nie należy stosować
dłużej niż 5 dni). A jeśli to taki "lejący się" katar :) to nie wiem...
duuuużo chusteczek higienicznych przede wszystkim :)

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-21 13:16:32

Od: MADZIA <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i skuteczne
> pozbycie się uciążliwego kataru?

Polecam inhalacje z użyciem inhalolu - to kompozycja olejków
eterycznych przeznaczonych m.in. do inhalacji przy
infekcjach górnych dróg oddechowych, czy właśnie
uciążliwym katarze.
Działa może niezbyt błyskawicznie, ale jest bardzo skuteczny :)

--
MADZIA
która życzy zdrówka :)

1. Data: 2002-10-21 13:18:41

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> e tam, efedryna z natura psychiczna to moze cos miec wspolnego w dawkach
> uderzeniowych, a w mniejszych to pobudzi, jeszcze tluszczyk pomoze
> spalic...
> gorsze rzeczy mozna kupic w aptece ;)

Tia, ale tam jest efedryna z jakas pochodna amfetaminy:)
W kazdym razie przechdze przez katar bez wiekszych odchylow natury
psychicznej:)

Kaska

1. Data: 2002-10-21 13:22:41

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer Marta zrzucił jesiennie taki liść: ;o)
> Witam wszystkich w grupie.
> Chciałabym zapytać cz ktoś z was ma sposób na szybkie i
> skuteczne pozbycie się uciążliwego kataru?

Yyyy... Katar nie leczony ponoć trwa tydzień a leczony 7 dni...
Przeczekać.
Na obtarty nos najlepsza jest maść z kwasu bornego z dodatkiem
mięty, no i sztyft miętowo eukaliptusowy - odtyka. Możesz zrobić
sobie parówkę z ziółek (szałwia, rumianek, tymianek, podbiał,
mięta), ale to najlepiej wieczorem, przed snem (i głowę trzymać w
ciepełku z pół godziny po parówce)...
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

Kosmetyki IDEA 25????????
KREMY na noc i na dzień.
Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *