KREMY na noc i na dzień.

1. Data: 2002-10-21 10:12:31

Temat: KREMY na noc i na dzień.
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kończą mi się jedne i drugie. Mam prawie 30-stkę HLIP:(.
Mieszaną cerę. Chciałabym na dzień coś z filtrami, dobrze nawilzającego i
nadającego się pod makijaż. Natomiast na noc coś troszke mocniejszego,
regenerującego może zapobiegającego zmarszczką..hm.
Jesteście zadowolone z kremów jakie używacie, polećcie coś.
Niedługo, wybieram się na poszukiwania a sugestie się przydadzą.
Hanuś

1. Data: 2002-10-21 10:24:34

Temat: Re: KREMY na noc i na dzień.
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedługo, wybieram się na poszukiwania a sugestie się przydadzą.

Sprobuj moze Efektimy?
Jeszcze nie uzywalam ale slyszalam dobre opinie od znajomych.
Bardzo porzadne polskie kosmetyki w cenach oscylujacych w granicach 30-40
zl.

Kaska

1. Data: 2002-10-21 16:51:38

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeszcze nie uzywalam ale slyszalam dobre opinie od znajomych.
> Bardzo porzadne polskie kosmetyki w cenach oscylujacych w granicach

Tylko ze Hanus mowi o wieku "przedtrzydziestkowym", a na stronie jest
informacja, ze to kosmetyki do cery dojrzalej - moze za wczesnie? :-)
Jak zwykle przewrazliwiona

Gosia

1. Data: 2002-10-22 07:19:09

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ze Hanus mowi o wieku "przedtrzydziestkowym", a na stronie jest
> informacja, ze to kosmetyki do cery dojrzalej - moze za wczesnie? :-)
> Jak zwykle przewrazliwiona

A przed trzydziestka to nie dojrzala?:))))
Hehe, zartuje, mam nadzieje, ze mnie Hanus nie zatlucze:)
Sa rozne szkoly i ja jestem zwolenniczka pogladu ze zaden kosmetyk (z
wyjatkiem tych z hormonami) nie zrobi krzywdy skorze i ze lepiej zapobiegac
zmarszczkom niz potem z nimi walczyc.
A zapobiegac - jesli trzeba to ciezka bronia.
To wszystko nie zalezy od wieku tylko od stanu skory.
A wczoraj mialam okazje widziec sie z ta pania i stan jej skory na oko
wyglada OK;)

Hanus a moze Neutrogena miedziana?
Ma swietne oceny na wizazu.

Kaska

1. Data: 2002-10-22 07:37:52

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hanus a moze Neutrogena miedziana?
> Ma swietne oceny na wizazu.
>
> Kaska

Kurcze tyle tego eh...Myślałam o tej miedzianej Neutrogenie.
Hanuś

1. Data: 2002-10-22 16:53:29

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> A przed trzydziestka to nie dojrzala?:))))

No wiesz! ;-)

> Sa rozne szkoly i ja jestem zwolenniczka pogladu
[...]

Wiem, wiem :-)

> To wszystko nie zalezy od wieku tylko od stanu skory.

Tez racja.

Gosia

Muszę pochwalić Celię :)
tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *
rozszerzone pory
oczyszczanie porów