oczyszczanie porów

1. Data: 2002-10-20 20:17:35

Temat: oczyszczanie porów
Od: "Calipso" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W jaki sposób oczyścić buzię z takiego swinstwa.
Moj kolega ma bardzo rozrzeszone pory i robia mu sie paskudne czarne
kropeczki pod skóra. Jak już wiadomo później jak się nazbiera więcej łoju to
nawet pryszcze wyskakują...
Wyciskanie tego raczej w grę nie wchodzi...kosmetyczka też chyba nie...facet
ma podejscie do kosmetyczki troche staromodne:)
Chociaz tu o podejściu mowy być nie miało....
W każdym razie szukam jakiegoś specyfiku który pozwoli oczyścić mu buzię,
nie wiem może znacie jakieś skutczne napary i kosmetyki do tego... bo
plastry to chyba odpadaja ...
Prosze o radę.

Pozdrawiam, Ada

1. Data: 2002-10-20 20:38:59

Temat: Re: oczyszczanie porów
Od: "Monika Kubacka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tu o czym piszesz potrzebne są radykalne zabiegi tzn. oczyszczanie u
kosmetyczki, ponieważ pory skóry z zaskórników same się nie oczyszczą a
kosmetyki oczyszczające też raczej niewiele wskórają. Będziesz musiała
faceta przekonać.

Monika

1. Data: 2002-10-20 20:43:30

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja córka bardzo często stosowała pilling i mówi ze trochę to zmniejszyło
się paskudztwo Może używając cały czas usunie się całkowicie

Edward U.

1. Data: 2002-10-21 05:47:05

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| W każdym razie szukam jakiegoś specyfiku który pozwoli oczyścić mu buzię,
| nie wiem może znacie jakieś skutczne napary i kosmetyki do tego... bo

Może się powtarzam :) ale spróbuj kremów z kwasami.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-21 09:03:08

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer edward zrzucił jesiennie taki liść: ;o)
> moja córka bardzo często stosowała pilling i mówi ze
> trochę to zmniejszyło się paskudztwo Może używając cały
> czas usunie się całkowicie

Peeling można stosować po dobrym oczyszczeniu skóry a nie przed.
Monika ma rację, przy tak zanieczyszczonej skórze konieczna jest
najpierw wizyta u kosmetyczki a potem już można samemu zadbać o
utrzymanie efektu. Jeśli zaskórniki są głębokie, to przez
ścieranie tylko wierzchniej warstwy zanieczyszczenia można
doprowadzić do rozrostu takiego wągra i potem po wyciścnięciu
zostaje Wielka Dziura i ślad jak po ospie. ;o)

--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-10-21 19:38:49

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Calipso wrote:
> [...]
> buzię, nie wiem może znacie jakieś skutczne napary i kosmetyki do
> tego... bo plastry to chyba odpadaja ...

Plastry są kiepskie, właściwie to w ogóle nie pomagają. Kosmetyczka tez
odpada, bo za bardzo podrażni skórę i nie zapewni długotrwałego efektu. A
jeśli chodzi o dostępne na rynku kosmetyki to nie wiem, czy jest coś co
naprawdę skutecznie zlikwiduje tzw. zaskórniaki. Prawdopodobnie pomógłby
dermatolog.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-21 20:26:25

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Calipso <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aov2th$aeq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> W każdym razie szukam jakiegoś specyfiku który pozwoli oczyścić mu buzię,
> nie wiem może znacie jakieś skutczne napary i kosmetyki do tego... bo

Napar z ziol tak zwana "parowka" , raz w tygodniu okolo 15 minut , stosowac
regularnie i wsadzic lebek pod recznik zeby sie maksymalnie spocic. Mi
pomaga mam skore czysta, Jednakze jesli sie zaniedba problem wraca tak jest
w moim przypadku bywalo ;) No i z uslug kosmetyczki jeszcze nie
korzystalam:)

pozdrowienia
jinxia

1. Data: 2002-10-22 15:21:35

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Plastry są kiepskie, właściwie to w ogóle nie pomagają.
Plastry wogole jeszcze sa? Ostatnio probowalam znalesc ale nigdzie ich nie
ma. A pani w sklepie Firlita powiedziala mi ze wogole juz ich nie produkuja
Czy to prawda?
Kropelka

1. Data: 2002-10-22 21:35:59

Od: "Ewelina" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Napar z ziol tak zwana "parowka" , raz w tygodniu okolo 15 minut ,
stosowac regularnie i wsadzic lebek pod recznik zeby sie maksymalnie spocic.

Z czego najlepiej przygotować taki napar?

Pozdrawiam, Ewelian

1. Data: 2002-10-23 16:42:26

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewelina <a...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ap4ga2$3qd$...@n...onet.pl...

> stosowac regularnie i wsadzic lebek pod recznik zeby sie maksymalnie
spocic.

> Z czego najlepiej przygotować taki napar?

Kiedys w aptekach byly specjalne mieszanki, ale ja juz dawno tego nie
widzialam :(. SAma zas poprostu mieszam rozne ziola min: lisc bluszczu,
kwiaty krwawnika, ziele przewrotnika, lisc brzozy, nagietek lekarski,
rumianek , szalwia i tyle:)
Wiem ze te ziola akurat sie nadaja, sprobowac mozna od ziol sie nie umiera:)

pozdr
jinx

DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?
antykoncepcja i wlosy