DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?

1. Data: 2002-10-20 18:22:24

Temat: DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm...szukam czegoś na głowę, ale nie bardzo mam pomysł... co do płaszcza
pasuje.
Może widziałyście w Krakowie ( ewentualnie w Nowym Sączu- czesto tam bywam)
jakieś interesujące nakrycia głowy.

Hanuś

1. Data: 2002-10-21 07:04:21

Temat: Re: DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pasuje.
> Może widziałyście w Krakowie ( ewentualnie w Nowym Sączu- czesto tam

moze odwiedz ktorys sklep z sieci PORTHOS.
Tam zawsze mozna cos ciekawego znalezc.

pozdr.
mag.

antykoncepcja i wlosy