antykoncepcja i wlosy

1. Data: 2002-10-20 17:17:48

Temat: antykoncepcja i wlosy
Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was.
Prosilam ostatnio o pomoc w sprawie strasznie wypadajacych wlosow.
Poradzilyscie mi dermatologa i badania.
Dzisiaj rozmawialam z kolezanka, ktora powiedizla mi, ze u niej zaczelo sie
to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki antykoncepcyjne. I jest
przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

Slyszalyscie o tym cos?

--
H@n!a

1. Data: 2002-10-20 17:47:26

Temat: Re: antykoncepcja i wlosy
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

H@n!a wrote:

> [...]
> to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki antykoncepcyjne. I jest
> przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

Związku z tabletkami anty nie widzę jak brałam też mi wyłaziły..:(
--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-10-20 20:44:45

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"H@n!a" <h...@a...net.pl> wrote
> [...]
> to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki antykoncepcyjne. I jest
> przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

gdy odstawilam pigulke, bardzo wypadaly mi wlosy. trwalo to jakies dwa
miesiace. doslownie garsciami. potem przeszlo (zaczelam tez brac witaminy,
spac wiecej itp) - tak wiec nie wiem, czy hormony mialy tu wiele do
powiedzenia, ale przypuszczam, ze tak.
mi przeszlo:)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-10-20 20:52:39

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik H@n!a <h...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aouogc$7su$...@n...tpi.pl...
> [...]
> to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki antykoncepcyjne. I jest
> przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

Witam
U mnie sprawa wyglada inaczej, jak zaczynam brac pigulki to zaczynaja mi sie
szybciej przetluszczac wloski i wypadac garsciami ;)

pozdrowienia
jinxia

1. Data: 2002-10-21 07:20:27

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "H@n!a" <h...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam Was.
> Prosilam ostatnio o pomoc w sprawie strasznie wypadajacych wlosow.
> Poradzilyscie mi dermatologa i badania.
> Slyszalyscie o tym cos?

Potwierdzam.
W moim przypadku bylo podobnie.
Niestety od tamtej pory minelo troche czasu a problemu wypadajacych wlosow
rozwiazac wciaz nie umiem.
Na chwile pomogla kuracja ampulkami Vichy, staram sie uzupelniac braki
witamin ale jak na razie (miesiac minal) nie zauwazylam poprawy.

mag.

1. Data: 2002-10-21 09:29:37

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze H@n!a:
> [...]
> to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki antykoncepcyjne. I jest
> przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

Niestety, związek jest - kiedyś na dolegliwości skóry, także głowy,
dostałam Diane 35 - antykoncepcyjne tabletki antyandrogenne. Po dwóch
latach zrobiłam przerwę i zaraz pojawił się koszmarny łojotok,
wypadanie włosów itd. :-/ Od tego cyklu zaczynam brać z powrotem
i może mi trochę włosów odrośnie...

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2002-10-21 19:43:44

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

H@n!a wrote:
> [...]
> zaczelo sie to samo w momencie, kiedy przestala brac tabletki
> antykoncepcyjne. I jest przekonana,z e to ma z tym zwiazek scisly.

Ja słyszałam, że niektóre pigułki mogą powodować wypadanie włosów. Np. na
ulotce Cilestu jest to zaznaczone w skutkacg ubocznych.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-10-21 21:56:13

Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> H@n!a
>
> Ze swoich doswiadczen moge powiedziec, ze nie tyle mi wypadaly wlosy, co
przestaly prawie calkiem rosnac.
Po odstawieniu ( a bralam ponad pol roku) sytuacja wrocila do normy.
Nika

zalotka
Dredy i ich utrwalenie
puder rozświetlający