Muszę pochwalić Celię :)

1. Data: 2002-10-21 08:19:21

Temat: Muszę pochwalić Celię :)
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, po opiniach Skakanki i po wizycie na wizazu, jakis czas temu zakupilam
Celie. O szminke chodzi. No, sluchajcie, super szmineczka. Teraz jest juz
zimno, sa przymrozki, a to jest jedyna, jak dotad, po ktorej usta mi nie
pierzchly na zimnym powietrzu. Nawilzone, nie wysuszaja sie, mieciutko sie
naklada. Trwala byc nie miala, ale i tak mnie zaskoczyla. Kosztowala mnie
niecale 10 zl i to jest jeden z najbardziej udanych moich zakupow ostatnimi
czasy. Ja mam taka z czyms bialym w srodku. To miala byc ta witaminowa? Po
prostu aksamitna. Wybacze jej beznadziejne opakowanie. Dla zawartosci warto
kupic.
Kurcze, ale reklama mi wyszla, ale ciesze sie, bo wreszcie znalazlam cos
dobrego bez nadwyrezania kieszeni :))
Pozdrawiam
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 08:26:43

Temat: Re: Muszę pochwalić Celię :)
Od: "Kitiara" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał:

Ja mam jedna z serii Desidero i tez ja lubie. Ale jedno co mnie odrzuca
w szminkach Celii to ich zapach :(
Mimo wszystko mogloby byc lepiej.

--
Kitiara
ICQ 69333584

1. Data: 2002-10-21 08:34:49

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam jedna z serii Desidero i tez ja lubie. Ale jedno co mnie odrzuca
> w szminkach Celii to ich zapach :(

Tak, zapach nie jest rewelacyjny, ale go tez wybacze. Najwazniejsze dla
mnie, ze nie wysusza moich ust, a one sa pod tym wzgledem nie do pobicia:
naprawde ciezko je nawilzyc :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 08:35:27

Od: "Yaga" <R...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
warto
> kupic.
> Kurcze, ale reklama mi wyszla, ale ciesze sie, bo wreszcie znalazlam cos

No to przy okazji następnej mojej wizyty w sklepie z kosmetykami zobaczę czy
by nie było jakiegoś kolorku dla mnie :) Bo w kolorkach szminek to ja
wybredna jestem, hehe - a ostatnio przerzuciłam się na błyszczyki :)
Co nie znaczy, ze nie należy kolekcji wzbogacić o Celię :)

Yaga

R...@p...fm
wytnij REMOVE

1. Data: 2002-10-21 08:42:07

Od: "Kitiara" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał:

> Najwazniejsze
> dla mnie, ze nie wysusza moich ust, a one sa pod tym wzgledem nie do
> pobicia: naprawde ciezko je nawilzyc :)

Skad ja to znam :)
Mam wydatne usta i zawsze zima mam z nimi problemy. Wystarczy ze raz
przez nieuwage je zwilze na mrozie i juz mam krwawiaca rane :(
Pekaja mi strasznie. W kazdej kurtce i plaszczu mam w kieszeni pomadke
wazelinowa :)

1. Data: 2002-10-21 08:45:25

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi ona wyleczyla wiecznie spierzchniete usta, a nie dal im rady nawet
> Tisane;)

O to to to wlasnie! :))
Zamierzam sprawic sobie druga, juz upatrzylam kolor. No po prostu jest
piekna ;)
Cieni Celii jak dotad nie spotkalam, ale juz znalazlam kilka ciekawych
drogerii, gdzie przerozne rzeczy sie zdarzaja. Takie malutkie drogeryjki.
Rety, teraz rozumiem nostalgie Schultza za sklepami cynamonowymi. One mialy
klimacior, a te drogeryjki tez :)

Kruszyna
PS. Dzieki za inspiracje :)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 08:46:56

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasy. Ja mam taka z czyms bialym w srodku. To miala byc ta witaminowa? Po
> prostu aksamitna. Wybacze jej beznadziejne opakowanie. Dla zawartosci
warto
> kupic.

Witaminowa.
Mi ona wyleczyla wiecznie spierzchniete usta, a nie dal im rady nawet
Tisane;)
Naprawde warto. I to nie tylko szminke.

Kaska

1. Data: 2002-10-21 09:00:34

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez nieuwage je zwilze na mrozie i juz mam krwawiaca rane :(
> Pekaja mi strasznie. W kazdej kurtce i plaszczu mam w kieszeni pomadke

Skad ja to znam!
Ja dla odmiany mam usta waskie, ale to w niczym nie przeszkadza pekaniu i
wysychaniu :) Oprocz pomadek w kieszeniach w kurtkach mam jeszcze Tisane na
wszelki wypadek w plecaku (jakbym zapomniala wlozyc do kurtki) i jedna w
pracy (jakbym zapomniala wlozyc Tisane do plecaka). Jestem uzbrojona po
zeby, ale mimo wszystko Celia sie sprawdzila tu swietnie. Bez obawy wylazlam
dzisiaj po basenie na zimno :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-21 09:26:47

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to za strona wizaz proszę o adresik

aga

1. Data: 2002-10-21 09:38:18

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam sprawic sobie druga, juz upatrzylam kolor. No po prostu jest
> piekna ;)

No to pochwal sie jaki numer i jakie kolorki.
Ja mam BioCelie nr 8 - taki bardzo zywy jasny braz/ciemny bez wrecz
wpadajacy w pomarancz pod swiatlo. perlowy i zlotawy.
Na jesien w sam raz

> [...]
> drogerii, gdzie przerozne rzeczy sie zdarzaja. Takie malutkie drogeryjki.
> Rety, teraz rozumiem nostalgie Schultza za sklepami cynamonowymi. One

A no wlasnie ja tez po takowych laze. A jacy super ludzie w nich sprzedaja!

Kaska

tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *
rozszerzone pory
oczyszczanie porów
DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?