Muszę pochwalić Celię :)

1. Data: 2002-10-22 10:57:49

Temat: Re: Muszę pochwalić Celię :)
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości
news:ap3af0$9g5$1@news.tpi.pl:

> Jak zzarlo, to jeszcze raz wkleje.

Jest wszystko. Dwa teksty Reniaszki i dwa Twoje.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-22 11:19:21

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę się namieszało z tym pożeraniem:-)
Mam pomysł - może jednak pódziesz do tego Rynku i usilnie będziesz się
upominała o Bio-Celię - to wtedy wrócą do tej serii?
A w Kameleonie byłam ale tam jest zwykła witaminowa a ona jest zdecydowanie
mniej trwała i jedwabista..a poza tym nie ma takich kolorków..bu.....

1. Data: 2002-10-22 13:06:25

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zdecydowanie
> mniej trwała i jedwabista..a poza tym nie ma takich kolorków..bu.....

O rany, jesli zwykla jest mniej jedwabista (a ja mam zwykla), to jaka musi
byc ta zielona?????
Jestem pod wrazeniem. Chyba poszukam uwazniej.
Panie jej zdaje sie nie przywroca - po prostu za malo ludzi o nia pyta i nie
oplaca im sie prowadzic. Jak ktos nie ma marketingu, albo nie taki, jak
trzeba, to tak sie to konczy....
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

tradzik rozowaty (chyba, no cos z roza w nazwie ;-))
* * * Może tego szukasz? * * *
rozszerzone pory
oczyszczanie porów
DUŻY PROBLEM CZAPKA lub coś na głowe?